تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 11:08
کد خبر : 4960

ادعای استعفای اجباری مدیران زن در شهرداری درست نیست/ این اتفاقات ممکن است خودسرانه و سلیقه ای باشد/ به جوسازی علیه مدیریت جدید اعتنا نکنید

نرگس معدنی پور با بیان اینکه ادعای استعفای اجباری مدیران زن در شهرداری درست نیست، بر لزوم استفاده از ظرفیت زنان در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: اگر چنین اتفاقی رخ می دهد خودسرانه و بنا به سلیقه منطقه بوده است و ما بررسی می کنیم تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده است. به

نرگس معدنی پور به عنوان شهردار منطقه 13 تهران منصوب شد


نرگس معدنی پور با بیان اینکه ادعای استعفای اجباری مدیران زن در شهرداری درست نیست، بر لزوم استفاده از ظرفیت زنان در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: اگر چنین اتفاقی رخ می دهد خودسرانه و بنا به سلیقه منطقه بوده است و ما بررسی می کنیم تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده است.

به گزارش تهران خبر؛ طی هفته گذشته خبری مبنی بر استعفا اجباری برخی مدیران زن میانی شهرداری تهران در فضای مجازی منتشر شد. نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در رابطه با ادعای استعفا اجباری برخی از مدیران زن شهرداری تهران به تهران خبر گفت: این نکته را بررسی خواهم کرد و فکر نمی کنم دستورالعمل و بخشنامه ای در این خصوص وجود داشته باشد.
او افزود: اگر چنین اتفاقی رخ می دهد خودسرانه و بنا به سلیقه منطقه بوده است و ما بررسی می کنیم تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص لزوم استفاده از زنان در شهرداری تهران اظهار کرد: اینگونه نیست که دوره ششم مدیریت شهری علاقه به حضور زنان نداشته باشیم. جو سازی هایی وجود دارد و مدیریت جدید نگاهش به توانمندی و ظرفیت افراد توانمند به خصوص زنان است و بعید می دانم در خصوص این موضوع دستورالعمل و بخشنامه ای وجود داشته باشد و این اتفاقات ممکن است در مناطق انجام شود.
معدنی پور با اشاره به لزوم حضور زنان در پست های مدیریتی گفت: زنان ما در همه عرصه های اجتماعی و مدیریت ارشد توانمندی خوبی دارند و باید به این موضوع توجه شود و در شهرداری تهران همینگونه است.

او ادامه داد: ما هم در شهرداری رشد کرده ایم و نگاه مان این است که از ظرفیت بانوان استفاده شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران بیان کرد: تاکید داریم که از ظرفیت بانوان استفاده شود و این نکته را از همان ابتدا مطالبه کرده ایم. تلاش می کنیم این نکته فراموش نشود و حتما مدیریت شهرداری باید بدان توجه کند.
معدنی پور در پایان گفت: به هر حال بانوان ظرفیت های خوب و توانمندی زیادی دارند و این توانایی ها کمتر از سایرین نخواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.