تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۳:۴۰
کد خبر : 30374

اقدام قانونی برای برخورد با اتباع غیرمجاز؛ ۱۵۵ محل استقرارشان شناسی شد

به گزارش تهران خبر به نقل از خبرآنلاین،علی رزازی، سخنگوی استانداری تهران، درباره وضعیت اتباع خارجی در استان گفت: رویکرد مدیریت استان، ساماندهی حضور اتباع بر اساس قوانین و مقررات موجود است.  ایسنا در خبری نوشت: او اعلام کرد: طی ماه‌های اخیر ۱۵۵ محل تجمع و استقرار اتباع غیرمجاز در نقاط مختلف استان شناسایی شده و

به گزارش تهران خبر به نقل از خبرآنلاین،علی رزازی، سخنگوی استانداری تهران، درباره وضعیت اتباع خارجی در استان گفت: رویکرد مدیریت استان، ساماندهی حضور اتباع بر اساس قوانین و مقررات موجود است. 

ایسنا در خبری نوشت: او اعلام کرد: طی ماه‌های اخیر ۱۵۵ محل تجمع و استقرار اتباع غیرمجاز در نقاط مختلف استان شناسایی شده و اقدامات قانونی برای برخورد با این موارد در حال انجام است. 

رزازی افزود: افرادی که مدارک قانونی و اقامتی معتبر دارند می‌توانند مطابق دستورالعمل‌های اعلام‌شده از خدمات آموزشی و اداری بهره‌مند شوند. 

به گفته او، ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع نیز صرفاً برای دارندگان مدارک معتبر و از طریق سازوکارهای تعیین‌شده انجام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.