تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400 - 15:26
کد خبر : 775

شورای پنجم را با 700 تاکسی فرسوده تحویل گرفتند؛ امروز 47 هزار تاکسی فرسوده داریم!

به گزارش تهران خبر او ادامه داد: متأسفانه بر اساس گزارشی که ما اخذ کرده‌ایم هم‌اکنون ۴۷ هزار و ۲۱۰ تاکسی فرسوده در شهر تهران وجود دارد که یک فاجعه و عقبگرد جدی در حوزه تاکسیرانی است. او ادامه داد: در دوره گذشته جلسات ویژه‌ای با مجموعه دولت و سایر بخش‌ها برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده

به گزارش تهران خبر او ادامه داد: متأسفانه بر اساس گزارشی که ما اخذ کرده‌ایم هم‌اکنون ۴۷ هزار و ۲۱۰ تاکسی فرسوده در شهر تهران وجود دارد که یک فاجعه و عقبگرد جدی در حوزه تاکسیرانی است.

او ادامه داد: در دوره گذشته جلسات ویژه‌ای با مجموعه دولت و سایر بخش‌ها برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده انجام شد، اما متأسفانه در این دوره اتفاقی در این بخش صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعطیلی اپلیکشین کارپینو توسط سازمان تاکسیرانی این اقدام را غیرقابل قبول خواند و افزود: این اپلیکیشن شرایطی را فراهم کرده بود تا شهروندان بتوانند به راحتی تاکسی ون و یا تاکسی بانوان را در اختیار بگیرند اما مشخص نیست به چه بهایی این اپلیکیشن توسط تاکسیرانی فروخته شد.

مظفر نسبت به وضعیت بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان و همچنین تعطیلی دانشکده تاکسیرانی انتقاد کرد و گفت: این موارد نگرانی‌هایی بود که در حوزه حمل و نقل به‌ویژه در شرکت تاکسیرانی به وجود آمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.