تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 15:07
کد خبر : 685

سامانه شفافیت و خدمات شهری نقطه قوت شورای پنجم

شورای شهر پنجم چند روز گذشته کار خود را پایان داد و به تاریخ پیوست اما واکاوی عملکرد آن می تواند از آسیب های آینده جلوگیری کند. از این رو همزمان با ۱۷ مرداد، برخی خبرنگاران حوزه شهری از دوران مدیریت پنجمی ها نوشتند.

حسین تبریزی؛ رادیو تهران

شورای پنجم با تمام تبلیغات سو و البته امکاناتی که در اختیار داشت توانست کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد. همه افراد حتی پرویز سروری، نایب رئیس شورای ششم معتقد هستند که راه اندازی سامانه شفافیت یکی از عملکردهای مثبت شورای پنجم بوده است البته معتقدم با اینکه سامانه شفافیت به خصوص در زمینه حقوق و دستمزد مدیران به طور کامل اجرا نشد این موضوع سر لوحه اقدامات موثری در راستای شفافیت برای سایر بخش های شهرداری و دیگر نهادها شد و امیدوارم شورای ششم این موضوع را دنبال کند.
نکته دیگر نگهداشت شهر با حداقل هزینه ها بود گرچه دوستان معتقد هستند جمع آوری زباله و رفت و روب یکی از اولویت های مردم درباره کارکرد درست شهرداری بود اما با توجه به درآمد کم شهرداری شاهد اتفاقات خوبی در زمینه وضعیت معابر بودیم و خدمات دهی حتی یک روز متوقف و دچار اخلال نشد. موضوعات زیادی می توان در خصوص شورای پنجم اشاره کرد تا به این نتیجه رسید عملکرد شورای پنجم مثبت بوده است. با توجه به منابع مالی محدود به ایجاد 12 ایستگاه مترو طی 4 سال نیز می توان اشاره کرد.
فراموش نکنیم شورای پنجم در زمینه کاهش آسیب های شهری و بازآفرینی شهری نتوانست کارنامه قابل قبولی ارائه دهد که امیدوارم شورای شهر بعدی اقدامات خوبی در این خصوص انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.