تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1403 - 17:08
کد خبر : 9529

تصاویر جدیدی از فیلم جوکر دو منتشر شد

 مدت زیادی تا اکران فیلم مورد انتظار Joker: Folie à Deux باقی نمانده و بینندگان بی‌صبرانه مشتاق تماشای این فیلم در سالن‌های سینما هستند. تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده تا اشتیاق بینندگان را از قبل بیشتر کند. به گزارش فرادید، فیلم Joker: Folie à Deux با سری قبلی خود متفاوت است و در

 مدت زیادی تا اکران فیلم مورد انتظار Joker: Folie à Deux باقی نمانده و بینندگان بی‌صبرانه مشتاق تماشای این فیلم در سالن‌های سینما هستند. تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده تا اشتیاق بینندگان را از قبل بیشتر کند.

تصاویر جدیدی از فیلم جوکر دو منتشر شد

به گزارش فرادید، فیلم Joker: Folie à Deux با سری قبلی خود متفاوت است و در ژانر موزیکال خواهد بود. آرتور فلک در آرکام منتظر محاکمه برای جنایات خود است؛ آرتور در حالی که با هویت دوگانه‌ی خود دست و پنجه نرم می‌کند، نه تنها عشق واقعی را می‌یابد، بلکه موسیقی که انگار همیشه در درونش نهفته بوده، شکفته می‌شود.

فیلم Joker: Folie à Deux توسط تاد فیلیپس نوشته و کارگردانی شده است. واکین فینیکس، لیدی گاگا، زازی بیتز، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لوفلند، استیو کوگان، کن لیونگ و هری لاوتی از ستارگان این فیلم هستند.

فیلم Joker: Folie à Deux در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

تصاویر جدیدی از فیلم جوکر دو منتشر شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.