تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1403 - 18:08
کد خبر : 11103

واکنش ایرلاین‌ها به اقدام تجاوزکارانه اسرائیل

به گزارش خبرگزاری تهران خبر به نقل از خبرآنلاین، تعدادی از ایرلاین‌های منطقه در واکنش به این وضعیت، مسیر پروازها را تغییر دادند. ایرلاین‌های منطقه‌ای به دقت، امنیت و فضای هوایی خاورمیانه را پس از حرکت اخیر رژیم صهیونیستی مونیتور می‌کنند. ایسنا نوشت: بلافاصله پس از اقدام رژیم صهیونیستی، ایران و عراق تمامی پروازها در

به گزارش خبرگزاری تهران خبر به نقل از خبرآنلاین، تعدادی از ایرلاین‌های منطقه در واکنش به این وضعیت، مسیر پروازها را تغییر دادند. ایرلاین‌های منطقه‌ای به دقت، امنیت و فضای هوایی خاورمیانه را پس از حرکت اخیر رژیم صهیونیستی مونیتور می‌کنند.

ایسنا نوشت: بلافاصله پس از اقدام رژیم صهیونیستی، ایران و عراق تمامی پروازها در فضای هوایی ملی خود را متوقف کردند اما پروازهای ایران از ساعت ۹ صبح شنبه به روال عادی بازگشت.

شرکت اماراتی «اتحاد ایرویز»، تعدادی از پروازها را در روز شنبه تغییر تغییر داد و نماینده این شرکت به پایگاه خبری «نشنال» گفت: احتمال اختلال و تاخیر بیشتر تا روز دوشنبه وجود دارد.
 

شرکت هواپیمایی امارات، همه پروازها از مبدا و به مقصد بغداد و تهران از جمله پروازهای ۳۰ اکتبر را لغو کرد و پروازها از مبدا و به مقصد بیروت تا ۳۱ اکتبر باطل اعلام شدند.

پروازهای «فلای دوبی» از مبدا و به مقصد تهران، بغداد یا اربیل، مطابق روال عادی انجام می‌شوند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری اماراتی «نشنال»، شرکت «قطر ایرویز»، موقتا پروازها از مبدا و به مقصد ایران و لبنان را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است. پروازها به اردن و عراق فقط در طول روز انجام می‌شوند.

223225

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.