تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 آبان 1403 - 17:47
کد خبر : 10991

برج میلاد به برج گردشگری در سطح بین المللی تبدیل شده است

به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، کنفرانس فدراسیون برج‌های بلند دنیا امسال به میزبانی کشور چین و در شهر چونگ‌کینگ برگزار شد. نمایندگان برج میلاد نیز در این رویداد جهانی شرکت کردند و به معرفی این مجموعه گردشگری و نماد ملی ایران پرداختند. فعالیت‌های برج میلاد با استقبال و تشویق گسترده اعضای

به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، کنفرانس فدراسیون برج‌های بلند دنیا امسال به میزبانی کشور چین و در شهر چونگ‌کینگ برگزار شد. نمایندگان برج میلاد نیز در این رویداد جهانی شرکت کردند و به معرفی این مجموعه گردشگری و نماد ملی ایران پرداختند. فعالیت‌های برج میلاد با استقبال و تشویق گسترده اعضای فدراسیون روبه‌رو شد.

در این کنفرانس، عباس حیدری؛ مدیرعامل برج میلاد پس از پخش کلیپ 12 دقیقه‌ای از فعالیت‌های گردشگری، فرهنگی و آموزشی این برج، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان کنفرانس، توضیحاتی در مورد این مجموعه ارائه داد.

وی اعلام کرد که برج میلاد سالانه بیش از یک میلیون بازدیدکننده دارد که 10 درصد از آن‌ها گردشگران خارجی هستند.

او همچنین به فعالیت‌های خانواده‌محور برج میلاد اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های برج به گونه‌ای است که خانواده‌ها و گردشگران می‌توانند به‌طور دسته‌جمعی از این مجموعه بازدید کرده و یک روز خاطره‌انگیز را تجربه کنند.

پس از پخش کلیپ معرفی برج میلاد، اعضای فدراسیون با تشویق دسته‌جمعی از فعالیت‌های این برج در حوزه‌های گردشگری، مخابراتی، فرهنگی و آموزشی تقدیر کردند. مدیران برج‌های بزرگ دنیا، از جمله برج 360 شیکاگو و برج پراگ، نیز از فعالیت‌های ویژه برج میلاد قدردانی کردند.

همچنین “جین ین قاضی”، رئیس انجمن فدراسیون برج‌های بلند دنیا، در گفت‌وگوی اختصاصی با عباس حیدری بیان کرد: فعالیت‌های برج میلاد نسبت به دو سال گذشته بسیار گسترده‌تر و متنوع‌تر شده و این برج اکنون به یک مجموعه فرهنگی و گردشگری تبدیل شده است که برنامه‌های آن خانواده‌محور و آموزشی هستند.

در این کنفرانس، مدیران برج‌های معروفی همچون برج ایفل، برلین، 360 شیکاگو، ایمپایر استیت، یوفو، ویلیس تاور، تایپه و توکیو تاور حضور داشتند. این اولین حضور رسمی برج میلاد در این کنفرانس بود و فرصتی برای معرفی برج میلاد در سطح جهانی فراهم شد. برج میلاد در سال 2018 به عضویت فدراسیون جهانی برج‌های بزرگ و بلند درآمده است.

این فدراسیون با هدف تبادل اطلاعات و تجربیات میان برج‌های بلند دنیا، نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی ایفا می‌کند. از مزایای عضویت در این فدراسیون می‌توان به پشتیبانی حرفه‌ای، مشارکت‌های بین‌المللی، همکاری‌های زیست‌محیطی و اقدامات خیریه، و همچنین دسترسی به ایده‌های نوین درآمدزایی اشاره کرد. برج میلاد به عنوان ششمین برج مخابراتی بلند دنیا شناخته شده و جوایز بین‌المللی متعددی را برای اقدامات فرهنگی و گردشگری خود کسب کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.