تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1403 - 10:56
کد خبر : 8166

نگرانی برای خدمات پس از فروش تاکسی های برقی وجود ندارد

محسن هرمزی در گفت وگو با تهران خبر و به نقل از تسنیم، درباره خدمات پس از فروش تاکسی‌های برقی اظهار کرد: کرمان خودرو یا هر یک از 10 خودروساز دیگری که قرار است 27500 دستگاه تاکسی برقی را به تاکسیران‌های تهرانی تحویل دهند موظف به ارائه خدمات پس از فروش هستند، خودروهای برقی که از محل

محسن هرمزی در گفت وگو با تهران خبر و به نقل از تسنیم، درباره خدمات پس از فروش تاکسی‌های برقی اظهار کرد: کرمان خودرو یا هر یک از 10 خودروساز دیگری که قرار است 27500 دستگاه تاکسی برقی را به تاکسیران‌های تهرانی تحویل دهند موظف به ارائه خدمات پس از فروش هستند، خودروهای برقی که از محل قراداد شهرداری تهران با چین وارد می‌شود نیز دارای خدمات پس از فروش است.

وی با بیان اینکه طبق توافقات صورت گرفته، خودروسازان موظف به ارائه خدمات پس از فروش هستند، ادامه داد: خودروسازان به وزارت صمت تعهد خدمات پس از فروش داده‌اند که امکان واردات خودرو برایشان میسر شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: خودروسازان پیش از ثبت سفارش خودرو، خدمات پس از فروش را به تأیید وزارت صمت برسانند و مبلغی شامل 3 تا 5 درصد قرارداد مربوط به این موضوع است و خودرو‌های برقی نیز از این قائده مستثنی نیستند.

وی ادامه داد: اگر مردم شکایتی دارند می‌توانند به سامانه 137 گزارش دهند تا پیگیری کنیم ضمن اینکه مرکز خدمات مشتریان کرمان خودرو نیز آمادگی ثبت شکایت مشتریان را دارند اما به طور کلی نگرانی برای خدمات پس از فروش وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، اخیراً فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد یکی از دارندگان تاکسی‌های برقی کرمان موتور به دلیل نقص فنی در کنار خیابان متوقف شده و در انتظار دریافت امداد است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.