تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 11:26
کد خبر : 5423

راهپیمایی «جاماندگان اربعین» در تهران

راهپیمایان با حضور پرشور در این مراسم و راهپیمایی بار دیگر با اهداف و آرمان‌های ائمه اطهار (ع) بخصوص حضرت سیدالشهدا (ع) تجدید میثاق کردند.

راهپیمایی «جاماندگان اربعین» در مسیر ورامین _ ری

به گزارش تهران خبر؛ همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی جاماندگان اربعین روز دوشنبه ۵ مهر از ورامین به سمت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) شهرستان ری در حال برگزاری است.

در این مراسم معنوی، سوگواران سیدوسالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله‌السین (ع) در طول مسیر با نوحه‌خوانی در رثای شهدای مظلوم دشت‌نینوا  به عزاداری پرداختند.

راهپیمایان با حضور پرشور در این مراسم و راهپیمایی بار دیگر با اهداف و آرمان‌های ائمه اطهار (ع) بخصوص حضرت سیدالشهدا (ع) تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام محمد عبدالرحیمی در گفتگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: با توجه به سیل عظیم مشتاقان حسینی امسال نیز همانند گذشته مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی رأس ساعت ۶ صبح دوشنبه ۵ مهر از مقابل از ورامین ، پیشوا و مسجد جامع قرچک به سمت حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری در حال برگزاری است.

وی ادامه داد : جهت خدمات دهی و پذیرایی از عاشقان حسینی بیش از ۳٠ موکب در طول این مسیر به این عزیزان خدمات دهی خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی ماه‌های اخیر روند واکسیناسیون در شهرستان ها مطلوب بوده و تمامی تمهیدات بهداشتی و انتظامی در این راستا اندیشیده شده که جای تقدیر و تشکر از مسئولان امر را دارد.

عبدالرحیمی در پایان سخنان خود گفت: شور و شعور حسینی در مردمان دیار پانزده خرداد ریشه داشته و دانشگاه و مکتب امام حسین (ع) برای همه مادرس های بزرگی دارد و از این رو راه و منش سید الشهدا، امروزه الگویی برای مبارزات ملت‌های آزاده جهان شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.