تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 - 10:56
کد خبر : 4398

واژگونی وانت پیکان در بزرگراه نواب

علیرغم توصیه های مکرر پلیس راهور تهران بزرگ مبنی بر رعایت قوانین بار توسط رانندگان ناوگان حمل بار باز هم شاهد تخلفات توسط برخی از رانندگان این حوزه می باشیم .



به گزارش تهران خبر؛ معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگوني يک دستگاه وانت پیکان بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در بزرگراه نواب ناشی از حمل بار اضافی در این مسیر خبر داد
به گزارش مرکز اطلاع رساني پليس راهور فاتب سرهنگ “علی همه خانی ” در خصوص این خبر گفت: ساعت 08:50 صبح امروز در مسير بزرگراه نواب یارجانی به شمال ، يک دستگاه وانت پیکان که در این محدوده در حال تردد بوده پس از آنکه دیگر نتوانست وسیله خود را کنترل نماید واژگون می گردد .
وی ادامه داد : حجم بار اضافی بر روی این وانت پیکان و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شد
سرهنگ همه خانی عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان پليس راهور پايتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسي علل و عوامل اين تصادف پرداختند.
وی گفت : با حضور جرثقیل راهور در موقعیت تصادف ، وانت جابجا و به کنارراه منتقل گردیده و ترافیک به حالت عادی بازگشت .
سرهنگ همه خانی از رانندگان ناوگان حمل بار خواست: ضمن رعایت قوانین حمل بار و توجه به ظرفیت وسیله خود اقدام به بارگیری نموده و در هنگام رانندگي باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگي معطوف دارند تا شاهد بروز این حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.