تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400 - 13:57
کد خبر : 3794

برگزاری جلسه غیرعلنی در شورای شهر با عنوان هم اندیشی!

فردا یکشنبه 21 شهریور ماه جلسه شورای شهر ششم به صورت غیر علنی و تحت عنوان هم اندیشی برگزار خواهد شد.

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تهران - تجارت‌نیوز

به گزارش تهران خبر؛ شورای شهر چهارم یک روز در هفته را به جلسات غیر علنی اختصاص می داد و یک جلسه را به صورت علنی و با حضورخبرنگاران برگزار می کرد که این رویه تنها به صورت شکلی در دوره بعد تغییر پیدا کرد. شورای شهر گذشته با عنوان جلسات هم اندیشی خارج از ساعات مشخص اقدام به برگزاری نشست غیر علنی می کرد که البته مصوبه ای در این جلسات به تصویب نمی رسید و تنها برای هماهنگی میان اعضای اصلاح طلب این نشست ها که بعضا با حواشی رو به رو بود، تشکیل می شد و همه حرف های مگو در این نشست ها بیان می شد تا جایی که حتی خبرنگاران در فضای نزدیک به این جلسات یعنی جایی که صدای اعضا شنیده می شد نمی توانستند حاضر شوند اما گویا در دوره ششم این جلسات هم اندیشی ادامه خواهد داشت و جلسات علنی شورای شهر به جلسه غیر علنی تحت عنوان هم اندیشی تغییر نام پیدا کرده و برآیند شورای چهارم و پنجم در شورای ششم لحاظ شده است.

حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در جلسه هم اندیشی شورا

سخنگوی شورای شهر تهران دقایقی پیش از حضور سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در جسله آتی شورا خبر داد و گفت: این حضور به منظور ارائه گزارش در خصوص موضوعات مرتبط با شهر تهران صورت خواهد گرفت.  

علیرضا نادعلی سخنگوی شورا از برگزاری جلسه هم اندیشی شورا در روز یکشنبه  با حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد و تاکید کرد: دعوت از سردار حسین رحیمی به منظور ارائه گزارش در خصوص موضوعات مرتبط با شهر تهران خواهد بود.

نادعلی با اشاره به اینکه این نشست جهت استماع گزارش و تبادل نظر خواهد بود افزود: تصمیم هیات رییسه شورا مبنی بر تشکیل جلسه داخلی بوده و لذا مصوبه ای هم به عنوان جلسه شورا نخواهیم داشت.

700 میلیون هزینه هر جلسه

گفتنی است یازدهمین جلسه شورای شهر تهران در حالی برگزار می شود که تا کنون هیچ مصوبه ای به تصویب نرسیده است و تنها به ارائه گزارش گذشته است.ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران چندی پیش در گفتگو با خبرنگار تهران خبر در رابطه با هزینه هر جلسه علنی شورای شهر تهران گفته است که مطابق برآوردی که توسط کارشناسان شده است هزینه هرجلسه شورا با احتساب تعداد عضو،وقت جلسه وسایرآیتم ها حدود۷۰۰میلیون تومن است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.