تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 - 12:37
کد خبر : 3637

واژگونی ال نود در خروجی نیایش

رییس منطقه 26 پلیس راهور فاتب از واژگونی سواری ال نود در مسیر جنوب به شمال چمران ابتدای خروجی به نیایش و مصدومیت جزیی راننده آن خبر داد .



به گزارش تهران خبر؛ سرهنگ ” محمد باقرپور ” ضمن اعلام این خبر گفت: در ساعت 10:15 صبح دیروز در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يك فقره واژگوني خودروی ال نود بخاطر برخورد ابتدایی با سواری پژو و سپس برخورد آن با جداول کناری در مسیر جنوب به شمال چمران ابتدای خروجی به نیایش ، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور پایتخت به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت : تیم گشتی و کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در همان لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف اقدام نمودند .
وی افزود: با بررسی های صورت گرفته از محل تصادف و در بررسي هاي اوليه مشخص شد كه این سواری به علت تغیر مسیر ناگهانی و انحراف واژگون گردیده است .
باقرپور خاطرنشان کرد: رانندگان می بایست با سرعت مقرره رانندگی نمایند چرا که اگر راننده ای با سرعت غیر مجاز حرکت نماید دیگر قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نمی باشد و تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز از سوی رانندگان یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی است ، سرعت مجاز باعث می شود رانندگان در صورت مواجهه با خطر، عکس العمل مناسب تری را برای واکنش نشان دهند و همچنین شدت تصادف احتمالی آنها نیز با سرعت مجاز کاهش پیدا می کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.