تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 9:33
کد خبر : 3444

تصادف پراید با کامیون در یاسینی

تيم کارشناسي منطقه 25 پليس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ايمن سازي محدوده تصادف برای جلوگيري از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسي علل و عوامل اين تصادف پرداختند.


به گزارش تهران خبر؛ سرهنگ اسماعیل احسان پور از برخورد شدید بین سواری پراید و کامیون در مسیر شمال به جنوب یاسینی پل رودکی و از مصدوم شدن راننده پراید در این حادثه خبر داد .
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ ” اسماعیل احسان پور ” عنوان کرد: ساعت 06:25 صبح امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی در محور شمال به جنوب یاسینی پل رودکی به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که: راننده پراید به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی به شدت با کامیون که در این محدوده در حال تردد بوده برخورد کرده و در نهایت متوقف می گردد .
وی بیان داشت: تيم کارشناسي منطقه 25 پليس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ايمن سازي محدوده تصادف برای جلوگيري از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسي علل و عوامل اين تصادف پرداختند.
این مقام انتظامی ادامه داد : با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده راننده پراید به بیمارستان منتقل شد.
احسان پور بيان داشت : در خصوص اين تصادف کروکي جرحي تنظيم و برای سير مراحل قانوني تحويل کلانتری شد.
وی از رانندگان خواست قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشند و تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص داده و از سرعت و سبقت در حین رانندگی مخصوصا در بزرگراهها و مواقع تاریکی هوا که دید راننده محدود می گردد جدا خودداری نمایند و در حین رانندگی توجه خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.