تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 شهریور 1400 - 16:14
کد خبر : 3413

لزوم فعال شدن مجموعه کوثر منطقه20

به گزارش تهران خبر؛ رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در واکنش به گزارش شهردار منطقه 20 گفت: گویا اخیرا شهرداری منطقه برای تعطیلی مجموعه کوثر سه که 60 زن سرپرست خانوار را تحت پوشش دارد، چرا این اخطاریه صادر شده است؟ به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‏الملل شورای اسلامی شهر تهران

به گزارش تهران خبر؛ رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در واکنش به گزارش شهردار منطقه 20 گفت: گویا اخیرا شهرداری منطقه برای تعطیلی مجموعه کوثر سه که 60 زن سرپرست خانوار را تحت پوشش دارد، چرا این اخطاریه صادر شده است؟

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‏الملل شورای اسلامی شهر تهران نرگس معدنی‎پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش فرهاد افشار شهردار منطقه 20 گفت: مجموعه کوثر سه  بیش از 60- زن سرپرست خانوار را تحت پوشش دارد و یکی از مجموعه‎های با سابقه در این زمینه است که عملکرد خوبی هم داشته است. گویا اخیرا شهرداری منطقه برای تعطیلی این مجموعه اخطاریه صادر کرده است.

او ادامه داد: پرسشم از شهردار اینست که چرا این اخطاریه صادر شده است؟ و درخواست دارم که مشکل این مجموعه حل و اجازه فعالیت آن صادر شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.