تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 11:19
کد خبر : 3209

دستگیری سارق و خودروی مسرقه

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی شناسند حتما با پلیس 110 تماس حاصل نموده ج


به گزارش تهران خبر؛ سرهنگ علی همه خانی از کشف خودروی سرقتی به همراه دستگیری سارق آن در حین گشت زنی عوامل منطقه 12 پلیس راهور فاتب در مسیر خیابان جمهوری تقاطع فردوسی خبر داد .


به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر گفت :عوامل گشت منطقه 12پلیس راهور تهران بزرگ ، در حین گشت زنی در محدوده جمهوری تقاطع فردوسی در حین اعمال قانون خودروی پژو متوجه حرکات غبر عادی و تناقض سخنان در اعلام مشخصات خودروی پژو می شوند .
سرهنگ همه خانی ادامه داد : تیم گشتی پلیس راهور تهران بزرگ پس از استعلام از وضعیت سواری پژو از سرقتی بودن این خودرو مطمئن می شوند .
سرهنگ همه خانی افزود : به محض اینکه مشخص گردید سواری پژو سرقتی می باشد راننده که خود نیز سارق بود قصد متواری شدن داشت که با ممانعت کارکنان راهور از فرار وی این فرد دستگیر و خودرو توقیف شده و به همراه راننده آن پس از تنظیم صورتجلسه ای تحویل کلانتری شد تا پس از سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد .
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی شناسند حتما با پلیس 110 تماس حاصل نموده تا پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی ، خودرو به مالک آن تحویل گردد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.