تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 10:59
کد خبر : 3206

برخورد با خودروهای حادثه ساز در بزرگراه ها

سرهنگ حمیدگفت : طرح برخورد پلیس راهور فاتب با تخلفات حادثه ساز در محور های بزرگراهی شهر تهران بصورت توقف ساعتی خودروها در محل تخلف بمدت دو ساعت انجام می شود .


به گزارش تهران خبر؛ سرهنگ حمید حمیدی از برخورد پلیس راهور تهران بزرگ با تخلفات حادثه ساز در محور های بزرگراهی شهر تهران بصورت توقف ساعتی خودروها در محل تخلف بمدت دو ساعت خبر داد .
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ حمید حمیدی ضمن اعلام این خبر گفت : طرح برخورد پلیس راهور فاتب با تخلفات حادثه ساز در محور های بزرگراهی شهر تهران بصورت توقف ساعتی خودروها در محل تخلف بمدت دو ساعت انجام می شود .
وی ادامه داد : در این طرح بویژه با تخلفات سرعت ، حمل بار نامتعارف و تخلفاتی که به هر نوعی حادثه ساز محسوب می شود برخورد بیشتری صورت خواهد گرفت چرا که آسیبی که این تخلفات برجای می گزارند به مراتب بیشتر است و پلیس راهور با تخلفات سرعت بویژه سرعت های بالا برخورد خواهد کرد .
وی اشاره کرد : از دیگر تخلفاتی که با آنها برخورد می گردد ، عدم رعایت مقررات حمل بار ، اضافه بار ، تردد غیر مجاز ، کمربند ، خودروهای دود زا ، سرعت های غیر مجاز ، نقص فنی ، نداشتن حفاظ خوردوهای سنگین ، سرعت و سبقت و حرکات مخاطره آمیز می توان اشاره کرد .
وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست از سرعت و سبقت در معابر بزرگراهی جدا خودداری نموده و قبل از حرکت نسبت به برطرف کردن معایب وسیله خود اقدام و در صورت داشتن نقص فنی به هیچ وجه از تردد خودداری نمایند و همچنین از تردد روزانه در سطح معابر شهری خودداری نموده چرا که پلیس راهور فاتب ، در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تردد غیر مجاز این وسایط نقلیه ، ضمن اعمال قانون ، نسبت به توقیف آنها اقدام قانونی صورت خواهد داد .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.