تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 12:45
کد خبر : 3139

آخرین آمار تولد و وفات ایران

استان تهران با ۱۴۲ هزار و ۵۹۵ ولادت بالاترین میزان و استان ایلام با ۷۸۱۱ ولادت کمترین میزان ولادت در سال ۹۹ را داشته است.
ثبت بیش از یک میلیون ولادت و ۵۱۱ هزار فوتی در سال ۹۹

به گزارش تهران خبر؛ براساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور در سال ۹۹، ۵۱۱ هزار و ۸۸۱ مورد فوتی و یک میلیون و ۱۱۴ هزار و ۱۲۸ مورد ولادت ثبت شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس اعلام ثبت‌احوال کشور در سال ۱۳۹۹، ۵۱۱ هزار و ۸۸۱  مورد فوت ثبت‌شده‌است که از این تعداد ۲۸۹ هزار و ۵۶ نفر مرد و ۲۲۲ هزار و ۷۷۶ نفر زن بوده‌اند و همچنین ۳۸۷ هزار و ۲۷۳ نفر از آنها در شهرها ساکن بوده‌اند و ۱۲۴ هزار و ۵۵۹ نفر نیز در مناطق روستایی بوده‌اند.

براساس اعلام این سازمان، استان تهران با ۸۰ هزار و ۶۵۰ نفر بیشترین آمار فوت شدگان در سال ۱۳۹۹ را داشته و استان ایلام با ۳ هزار و ۴۷۲ نفر کمترین آمار ثبت شده‌ فوت شدگان در سال ۱۳۹۹ را داشته است.

سازمان ثبت‌احوال کشور اعلام کرد؛ در سال ۱۳۹۹، یک میلیون و ۱۱۴ هزار و ۱۲۸ مورد ولادت نیز ثبت شده‌است که از این تعداد ۵۷۵ هزار و ۱۶۹ نفر فرزند پسر و ۵۳۸ هزار و ۹۵۹ نفر فرزند دختر بوده‌اند.همچنین ۸۳۷ هزار و ۶۴۱ ولادت در شهرها ثبت شده‌ و ۲۷۶ هزار و ۴۸۷ مورد ولادت نیز در روستاها ثبت شده‌است.

استان تهران با ۱۴۲ هزار و ۵۹۵ ولادت بالاترین میزان و استان ایلام با ۷۸۱۱ ولادت کمترین میزان ولادت در سال ۹۹ را داشته است.انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.