تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 شهریور 1400 - 12:38
کد خبر : 2563

لزوم ارائه برنامه توسعه بهشت زهرا

حبیب کاشانی گفت: گفت: بر طبق  گزارش شما از سال 1388 بالغ بر 160 هکتار به مساحت بهشت زهرا(س) اضافه شده  و مجموع اراضی بهشت زهرا(س) را 584 هکتار ذکرکردید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خطاب به خال خواستار شد: بگویید چه تدابیری اندیشیده شده برای اینکه بهشت زهرا(س) در فاز های بعد توسعه پیدا کند تا نگرانی از پایان یافتن ظرفیت آن از بین برود.

به گزارش تهران خبر، حبیب کاشانی در هشتمین جلسه شورا و پس از ارایه گزارش توسط مدیر عامل سازمان بهشت زهرا گفت: در ابتدا لازم می دانم از پرسنل بهشت زهرا که از ابتدای صبح تا پاسی از شب مشغول هستند و کار عظیم جهادی را انجام می دهند، تشکر کنم.

کاشانی در ادامه و خطاب به مدیر عامل بهشت زهرا(س) گفت: بر طبق  گزارش شما از سال 1388 بالغ بر 160 هکتار به مساحت بهشت زهرا(س) اضافه شده  و مجموع اراضی بهشت زهرا(س) را 584 هکتار ذکرکردید.

وی افزود: با توجه به اینکه 110 هکتار در فاز دوم به مساحت بهشت زهرا(س) اضافه شد  و در عرض 10 سال پر شد طبیعیتا این 160 هکتار نیز با گذشت 12 سال در حال پر شدن است و این یعنی ظرفیت بهشت زهرا رو به پایان است. این مطالبی بود که گفتید و ممکن است باعث نگرانی اصحاب رسانه شود. لذا بگویید چه تدابیری اندیشیده شده برای اینکه بهشت زهرا(س)  در فاز های بعد توسعه پیدا کند و این نگرانی از بین برود.

3-8

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.