تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 شهریور 1400 - 16:47
کد خبر : 2648

دستگیری ضارب مسلح

ماموران کلانتری بازار با حضور در صحنه ۲ نفر را حین درگیری با سلاح سرد مشاهده کردند که یکی از طرفین درگیری از ناحیه انگشت دست چپ مصدوم شده و ضارب نیز به محض مشاهده واحد گشت متواری شد و تعقیب و گریز وی توسط ماموران آغاز شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ضارب درگیری مسلحانه بازار بلافاصله بعد از متواری شدن خبر داد.

به گزارش  تهران خبر، سرهنگ “امیر هوشنگ امیری” اظهار کرد:  در پی دریافت گزارشی مبنی بر درگیری مسلحانه در خیابان شهید “مصطفی خمینی” ماموران واحد گشت کلانتری ۱۱۳ بازار، به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری بازار با حضور در صحنه ۲ نفر را حین درگیری با سلاح سرد مشاهده کردند که یکی از طرفین درگیری از ناحیه انگشت دست چپ مصدوم شده و ضارب نیز به محض مشاهده واحد گشت متواری شد و تعقیب و گریز وی توسط ماموران آغاز شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران  ابراز داشت: پس از تعقیب و گریز متهم، وی که راه فراری نداشت، اقدام به اسید پاشی به سمت ماموران کرد و افسر تیم عملیات با رعایت قانون بکارگیری سلاح ، از اسلحه خود استفاده و اقدام به تیراندازی کرد و در نهایت متهم از ناحیه پای چپ مصدوم و زمین گیر شد.

این مقام انتظامی  افزود: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح کمری زیگزائور به همراه ۱۳ عدد فشنگ جنگی کشف شد و متهم به همراه فرد مضروب و ماموران گشت عملیات کلانتری بازار به دلیل اسیدپاشی که کرده بود به مرکز درمانی منتقل و تحت مداوای پزشکان قرار گرفتند و پرونده پس از تکمیل بررسی‌های انتظامی برای رسیدگی به مرجع قضائی ارجاع خواهد شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.