تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 14:04
کد خبر : 1914

دستگیری مواد فروش سابقه دار

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف 32کیلو و 115گرم تریاک در عملیات اخیر پلیس پایتخت خبر داد.

به گزارش تهران خبر، سرهنگ “عبدالوهاب حسنوند ” بیان داشت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و دریافت اخبار مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک ساکنین یکی از منازل مربوط به محله ای در جنوب تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.
این مقام انتظامی افزود : با توجه به بررسی های صورت گرفته بر روی پرونده و تلاش اطلاعاتی ماموران مشخص شد متهم از سوداگران سابقه دار مواد مخدر در شهر تهران است که ضمن انتقال مقادیر قابل توجه ای تریاک از استان های شرقی کشور اقدام به توزیع و خرده فروشی در جنوب پایتخت می کند.
وی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مبادرت به خرید یک محموله بزرگ تریاک از مرزهای شرقی کشور کرده و مترصد آن است تا در فرصتی مناسب به توزیع و فروش آن بپردازد.
سرهنگ حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده و پس از مشخص شدن روش کار متهم ماموران بلافاصله به مخفیگاه متهم در شرق تهران اعزام شدند و پس از ساعت ها رصد و پایش محدوده مذکور ضمن رعایت موارد احتیاطی در اقدامی ضربتی وارد منزل وی شدند و پس از دستگیری وی در بازرسی از داخل یک دستگاه یخچال مقدار 32کیلو و 115گرم تریاک را کشف کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد:متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی ضمن اعتراف به جرائم انتسابي جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.