تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 14:17
کد خبر : 1922

جمع آوری معتادان متجاهر

در اجرای اين طرح 2 هزار و 657 معتاد متجاهر جمع آوری شدند و 226 خرده فروش که با پرسه زنی در مناطق آلوده به توزیع انواع مواد مخدر می پرداختند دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از جمع آوری 2 هزار و 657 معتاد متجاهر خبر داد و گفت: با اجری 202 حکم قضائی 11 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ “جلیل موقوفه ای” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های امنیت محله محور و پاکسازی مناطق آلوده، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و مبارزه با سوداگران مرگ در پی شکایت های مردمی در سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری در دستور کار قرار گرفت.
وي افزود: در اجرای اين طرح 2 هزار و 657 معتاد متجاهر جمع آوری شدند و 226 خرده فروش که با پرسه زنی در مناطق آلوده به توزیع انواع مواد مخدر می پرداختند دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به دستگيري 11 قاچاقچي و توقيف 5 دستگاه خودرو اظهار داشت: در این رابطه یک باند 6 نفره قاچاقچیان مواد مخدر نیز شناسایی و اعضای این باند بازداشت شدند.
سرهنگ موقوفه ای افزود: با تلاش ماموران تابعه سرکلانتری هفتم و همکاری کارکنان یگان امداد، در اجرای این طرح 202 حکم قضائی اجرا و متهمان پرونده ها برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.