تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 8:28
کد خبر : 1862

سرنوشت کمیسیون های تخصصی شورای ششم

نادعلی گفت: امیدواریم در روزهای آتی بتوانیم در مورد ترکیب و اسکلت کمیسیون‌ها به جمع‌بندی برسیم

علیرضا نادعلی گفت: در خصوص چرایی عدم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی شورا با وجود گذشت چندین جلسه از آغاز به کار شورای شهر ششم گفت: من هم معتقدم که این مهم دیر شده است.

وی با بیان این‌که اولین دستور جلسه شورای ششم برگزاری مراسم تحلیف و بعد از آن نیز انتخاب شهردار بود، گفت: برای این‌که اعضای شورای شهر با وضع واقعی شهر آشنا شوند لازم بود که جلساتی را برای ارائه‌ گزارش توسط معاونین فعلی شهرداری تعیین کنیم که این مهم نیز محقق شد.

سخنگوی شورای شهر با بیان این‌که شنبه هفته گذشته در جلسه‌ای در مورد اسکلت اصلی کمیسیون‌ها صحبت کردیم و قرار شد جمع‌بندی نهایی در جلسه بعدی باشد که هنوز تشکیل نشده، اظهار کرد: امیدواریم در روزهای آتی بتوانیم در مورد ترکیب و اسکلت کمیسیون‌ها به جمع‌بندی برسیم و در اولین جلسه رسمی شورای شهر انتخاب اعضای کمیسیون‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نادعلی در مورد تخصیص خودرو به اعضای شورای ششم گفت: با این‌که مرسوم بوده چهار سال به چهار سال خودروها تغییر کند، اما نظر رئیس شورا و اعضای شورا این بود که اعضای شورای ششم از همان خودروهای قبلی که در اختیار اعضای شورای پنجم بود استفاده کنند و اعضای شورای ششم خودروی نو تحویل نگرفتند و همان خودروهای در اختیار اعضای شورای قبلی است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.