تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 شهریور 1400 - 10:56
کد خبر : 1790

تکریم شورای شهر از خانواده شهدای سلامت

اعضای شورای شهر تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت دکتر شهیده افسانه بیگدلی، دکتر شهید مهدی وریجی و رضا محرمی پرستار و جانباز شهید در صحن شورای شهر تهران تقدیر کردند.
تقدیر از سه خانواده شهدای سلامت درشورای شهر/ صف های طولانی واکسن زیبنده و در شأن ملت ایران نیست

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه صف های طولانی واکسیناسیون زیبنده و در شأن ملت ایران نیست، گفت: امیدواریم در دور جدید شهرداری شاهد اقدامات موثرتری در پیشگیری، درمان و مواجه با کرونا باشیم.

به گزارش تهران خبر، پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران که ریاست آن را در نبود مهدی چمران برعهده دارد، گفت: در جلسه گذشته کسالتی برای اقای چمران به وجود آمد که باعث شد در جلسه امروز از حضور ایشان محروم باشیم؛ انشاالله بزودی شاهد حضورشان در شورا خواهیم بود.

وی در ادامه به هفته دولت اشاره کرد و افزود: این هفته را به خادمان دولت تبریک عرض میکنم به ویژه دولت جدید که امروز و فردا تعیین تکلیف می شوند و کار خود را آغاز می کنند. امیدوارم دولت مردمی بتواند رضایت مردم را به دست بیاورد. انچه در این هفته مهم است گریز از تعارفات و تشریفات است تا این هفته بتواند فرهنگی را به مسئولین منتقل کند که امام امت فرمود که مردم ولی نعمت مسئولین هستند و مسئولین خادم و نوکر مردم هستند و تا زمانی که این قاعده برقرار باشد انقلاب بر مدار ارزش‌های خود حرکت می‌کند. اما اگر مسئولین ولی نعمتان مردم بشوند و احساس کنند مردم خادمان آنها هستند و قرار است همه فرصت ها در اختیار یک عده قرار گیرد به معنی فاصله گرفتن از انقلاب اسلامی است.

سروری ادامه داد: مردم به دولت مردمی رای دادند که این قاعده برقرار شود. مردم باید ولی نعمات باشند. نمی شود که مردم ولی نعمت باشد و نوکران در رفاه و آسایش باشند، نمی‌شود مردم ولی نعمت باشند اما نوکران ملت در حوزه تکبر و فخر فروشی باشند. باید قاعده جمهوری اسلامی برقرار کرده و فاصله طبقاتی را از بین ببریم. امیدواریم در عملکرد مسئولین این موارد را مشاهده کنیم.

چهار شهریور روز کارمند است و این روز را به همه کارمندان کشور به ویژه کارمندان شهرداری و شورای شهر تبریک می‌گویم و امیدوارم هم شاهد موفقیت کارمندان شهرداری در ارائه خدمت بیشتر به مردم باشیم و هم مسئولین بتواند در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کنند.

صف های طولانی واکسیناسیون زیبنده و در شأن ملت ایران نیست

وی با اشاره به نخستین روز شهریورماه که به نام روز پزشک نامگذاری شده است، افزود: این روزها شاهد جانفشانی کادر درمان با هیولای هشت سر کرونا هستیم و آنها خود را به دریای خطر می زنند تا مردم را از خطر کرونا مصون بدانند. از جامعه پزشکی تشکر و قدردانی می کنیم و به رسم قدردانی از سه خانواده در صحن شورا حضور یافتند و از آنها به نمایندگی از دیگر خانواده قدردانی خواهد شد.

سروری به روند واکسیناسیون در کشور نیز اشاره کرد و افزود: ما دچار کاستی هایی هستیم. اینکه مردم در صفهای طولانی واکسیناسیون بایستند زیبنده و در شأن ملت ایران نیست و امیدواریم در دور جدید شهرداری در اولین اقدام به این موضوع اولویت دهند و در دوره جدید شاهد اقدامات موثرتری در پیشگیری، درمان و مواجه با این بیماری باشیم.

آنهایی که به دشمن تکیه می کنند سرنوشتی جز کسانی که از هواپیما آویزان می شوند تا فرار کنند نخواهند داشت

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران به تحولات کشور افغانستان نیز اشاره کرد و گفت: افغانستان با واقعه عجیب و غریبی مواجه است. آمریکایی که با ائتلاف سراسری به افغانستان حمله کرد دولت را به همان گروهی داد که بخاطر آن به افغانستان حمله کرده بود. یک گروه بی ارتش در مقابل قدرتمندترین ارتش دنیا بایستد و بعد بیاید بعد از ۲۰ سال دولت را تحویل بگیرد. اینهایی که ۲۰ سال ارتش افغانستان را تجهیز کردند و ثروت ملی افغانستان را به آمریکا بردند امروز یک ارتش وسیع، مجهز و آموزش دیده ۱۰ روز در مقابل یک گروه تروریستی و یا غیرتروریستی نمی تواند مقاومت کند و امروز آمریکایی‌ها ضرب الاجل از همان گروهی می‌گیرند که بیست سال پیش مدعی ریشه کنی آن شدند.

وی تاکید کرد: این بدان معنی است آنهایی که به دشمن تکیه می کنند بدانند سرنوشتی جز کسانی که از هواپیما آویزان می شوند تا فرار کنند نخواهند داشت. فرهنگ مقاومت را جدی بگیریم. فرهنگی که ارتش عربستان را زمین زده و در لبنان ارتش پنجم دنیا را مجبور به شکست کرده است. این نشان می دهد تکیه کردن به حمایت های کشوری یاغی چون آمریکا، چیزی جز اتلاف وقت و سرمایه چیزی نخواهد داشت.

 پس از صحبت های سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت دکتر شهیده افسانه بیگدلی، دکتر شهید مهدی وریجی و رضا محرمی پرستار و جانباز شهید در صحن شورای شهر تهران تقدیر شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.