تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 12:39
کد خبر : 1711

انبار کالای قاچاق کشف شد

یک مقام انتظامی در این ارتباط گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و کارشناسان ارزش ريالي کالاي کشف شده را 10 ميليارد ريال محاسبه کرده اند.

.

به گزارش تهران خبر سرهنگ “علي ولي پور گودرزي” با اعلام اين خبر بیان داشت: کارآگاهان این پلیس هنگام گشت زنی در محدوده خیابان “خزانه بخارایی” به دپوی مقادیر فراوانی کیسه در مقابل یک باربری مشکوک و در بررسی های بیشتر مشخص شد کیسه ها حاوی پوشاک زنانه از قبیل شال و بافت زمستانه است.
وی با اشاره به اینکه مسئول باربری اظهار کرد مالک کالا نبوده و صرفا به ازای دریافت مبلغی آن ها را از شهر اصفهان بارگیری و مقرر بوده به مالک آن تحویل دهد ، عنوان کرد: در تحقیقات بیشتر مالک کالاها شناسایی و مشخص شد که کالاها قاچاق بوده و فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ادامه داد: در این ماموریت 9هزار و 742 عدد پوشاک زنانه قاچاق فاقد برنامه نامه و مجوزهای قانونی توقیف و در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران قرار گرفت.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و کارشناسان ارزش ريالي کالاي کشف شده را 10 ميليارد ريال محاسبه کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.