تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 8:52
کد خبر : 1533

برخورد شدید ساینا با گاردریل های

رئيس منطقه 25  پليس راهور پايتخت تصریح كرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا گردید .

سرهنگ اسماعیل احسان پور از برخورد شدید ساینا با گاردریل های بزرگراه  زین الدین و ورود این سواری داخل فضای سبز پس از شکستن گاردریل ها در این مسیر خبر داد.  

به گزارش تهران خبر، سرهنگ ” اسماعیل احسان پور “گفت: در ساعت 07:17   صبح امروز در پي رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبني بر يك فقره برخورد شدید  سواری ساینا  با گاردریل های مسیر شرق به غرب زین الدین قبل از خروجی امام علی (ع) ، بلافاصله  تیم کارشناسی منطقه 25  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند . 

وی افزود: با حضور عوامل  منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه  و در بررسي هاي اوليه مشخص شد كه یک دستگاه سواری ساینا   به علت عدم توانایی  راننده در کنترل وسیله نقلیه  با گاردریل های کناری بزرگراه  زین الدین  برخورد کرده و پس از  عبور از آنها  وارد فضای سبز  این بزرگراه می گردد .

وی گفت : خوشبختانه عابر و خودرویی در آن  لحظه ازآن محل  ویژه عبور نمی کرد وگرنه معلوم نبود چه حادثه ناگواری اتفاق خواهد افتاد .

رئيس منطقه 25  پليس راهور پايتخت تصریح كرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا گردید .

سرهنگ احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در حین رانندگی در معابر  باسرعت مطمئنه حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگي معطوف و از حرکاتي که باعث شود توجه شما از رانندگي پرت شود، خودداري نمایند

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.