تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 16:13
کد خبر : 1623

جوادی یگانه در ارتباط با زیست پذیری شهر تهران توضیح دهد

قایمی گفت: او افزود: در این گزارش و گزارش‎های قبلی انبوهی از پروژه‎ها را شنیدیم اما کاش مشخص بود که هرکدام از این پروژه‎ها چه جایگاهی در برنامه‎ ها و طرح‏ها قرار داشتند و به کدام شاخص زیست‎پذیری شهر تهران چه کمکی کرده‎اند؟

علی ‎اصغر قائمی نسبت به گزارش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: در این گزارش و گزارش‎های قبلی انبوهی از پروژه‎ها را شنیدیم اما کاش مشخص بود که هرکدام از این پروژه‎ها چه جایگاهی در برنامه‎ها و طرح‏ها داشتند و به کدام شاخص زیست‎ پذیری شهر تهران چه کمکی کرده‎اند؟

به گزارش تهران خبر، علی‎اصغر قائمی در واکنش به گزارش ارائه شده توسط یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: آقای یگانه فرمودند که مدیریت مثل یک دوی امدادی است و کاملا درست است، اما به شرطی که یک دونده به گونه‎ای ندود که دونده دیگر مسیر مضاعفی را طی کند تا به نقطه شروع برسد.

او افزود: در این گزارش و گزارش‎های قبلی انبوهی از پروژه‎ها را شنیدیم اما کاش مشخص بود که هرکدام از این پروژه‎ها چه جایگاهی در برنامه‎ ها و طرح‏ها قرار داشتند و به کدام شاخص زیست‎پذیری شهر تهران چه کمکی کرده‎اند؟

وی ادامه داد: در ماه رمضان و در ماه محرم رفتارهایی دیده شد که خلاف ارزش‎های اخلاقی هستند. همچنین در اسلاید‎هایی که ارائه شد، در شماره 33  طراحی سایت visit.tehran.ir  هم از اقدامات معاونت فرهنگی این دوره مدیریت شهری عنوان شده بود، حال آنکه این سایت در سال 92 طراحی شده است.

در مراسم سودگ آنلاین 14533 نفر در 253 مراسم شرکت کردند که میانگین‎ آن می‎شود 58 نفر برای هر مراسم. هزینه فایده این مراسمات در کجا هزینه شده است؟

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.