تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 - 14:43
کد خبر : 1476

کاهش22 درصدی وقوع جرم

به گزارش تهران خبر، سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” گفت: تامین امنیت عمومی شهروندان نیاز به همکاری دوسویه پلیس و مردم دارد. افراد حاضر در محلات و مناطق به صورت نزدیک در ارتباط با آلودگی، نوع جرائم ها و آسیب های منطقه می باشند.وی عنوان داشت: مسئولیت پذیرش شهروندان در هنگام مشاهده “وقوع جرم و یا آسیب”

به گزارش تهران خبر، سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” گفت: تامین امنیت عمومی شهروندان نیاز به همکاری دوسویه پلیس و مردم دارد. افراد حاضر در محلات و مناطق به صورت نزدیک در ارتباط با آلودگی، نوع جرائم ها و آسیب های منطقه می باشند.
وی عنوان داشت: مسئولیت پذیرش شهروندان در هنگام مشاهده “وقوع جرم و یا آسیب” که همان اطلاع رسانی به موقع به پلیس است می تواند از بروز جرم در محلات جلوگیری و به تبع اولی امنیت عمومی شهروندان که همان وظیفه ذاتی پلیس است به نحو مطلوب تری به منصه حضور خواهد رسید.
فرمانده شهرستان ری ادامه داد: با مشارکت و مسئولیت پذیری شهروندان، در رصدهای اطلاعاتی و تحقیقاتی به دست آمد، در مرداد ماه امسال شاهد کاهش 22 درصد وقوع جرائم نسبت به سال گذشته هستیم.
این مقام انتظامی در ادامه به کشف 106 وسیله نقلیه خودروی و موتوری مسروقه در عملیات های پلیسی در مرداد ماه امسال، اشاره کرد و ابراز داشت: در اجرای این طرح های پلیسی 77 کیلو و 832 گرم از انواع مواد مخدر نیز کشف و 215 سوداکر مرگ به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.