تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 - 12:10
کد خبر : 1445

پیشگیری پلیس راهور از حادثه قطعی در بزرگراه امام علی

سرهنگ رنجبر از رانندگان خواست به محض خرابی خودرو بلافاصله در فاصله ای مناسب از خودرو از علایم ایمنی و هشداردهنده جهت اطلاع دیگر رانندگان استفاده نمایند تا شاهد بروز حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم


به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ مجیدگفت : در ساعت 08:50 صبح امروز یک دستگاه کامیونت خاور به دلیل نقص فنی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی ( ع ) مقطع دولت آباد لاین اول متوقف می گردد.
با رصد دوربین های این محدوده متوجه شدیم که راننده این خاور بدون استفاده از علایم ایمنی و هشدار دهنده در فاصله مناسب خود اقدام به تعمیر این وسیله نموده و به صورت خطرناکی در نقطه کور قرار گرفته و به نحوی که حضور این راننده معلوم نبود و به صورت خطرناکی در این محدوده حضور داشت و سرعت های بالا در این مسیر هر لحظه موجب ایجاد حادثه ای دردناک را رقم می زد که با رسیدن به موقع عوامل منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ و توجه و تذکر به راننده ، وی را از محل دور کرده و به محل ایمن منتقل نمودند .
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب ادامه داد : توقف این وسیله سبب تغییر مسیر ناگهانی دیگر رانندگان در این مسیر گردید و احتمال بروز حادثه با این کار راننده خاور افزایش پیدا می کرد که نسبت به ایمن سازی محل بلافاصله اقدام گردید .
سرهنگ مجید رنجبر از رانندگان وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس‌ها و وسایل نقلیه باربری خواست ، همواره از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نمایند و در صورت احساس هرگونه تغییری در سیستم فنی وسیله نقلیه‌شان در اسرع وقت به مراکز مجاز تعمیرات و نمایندگی‌های خودرو مراجعه نمایند تا عیب یابی انجام شود و در جهت رفع آن اقدام نمایند. همچنین رعایت نکات فنی و بازدیدهای فنی مستمر و متداوم از وسیله نقلیه امری است بسیار حیاتی و مهم که رانندگان گرامی باید به این نکات توجه ویژه نمایند .
وی همچنین از رانندگان خواست به محض خرابی خودرو بلافاصله در فاصله ای مناسب از خودرو از علایم ایمنی و هشداردهنده جهت اطلاع دیگر رانندگان استفاده نمایند تا شاهد بروز حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم .

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.