تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 - 11:42
کد خبر : 1426

حادثه برای خودروی206 در اتوبان امام علی

در این حادثه به علت شدت برخورد، راننده 206 داخل خودرو محبوس شده بود که با حضور به موقع تیم های آتش نشانی وی از خودرو بیرون آورده شد


سرهنگ اسماعیل احسان پور از برخورد شدید سواری 206 با جداول کناری مسیر بزرگراه امام علی ( ع) به شمال مبارک آباد و محبوس شدن راننده آن داخل خودرو خبر داد .
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب رییس منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ :
ضمن بیان این مطلب گفت : در ساعت 08:11 صبح امروز در مسیر جنوب به شمال امام علی (ع) محدوده مبارک آباد یکدستگاه سواری 206 پس از انحراف با جدول کناری این مسیر بشدت برخورد می نماید .
سرهنگ احسان پور ادامه داد :کارشناسان منطقه 25 پلیس راهور فاتب پس از دریافت خبر برخورد یکدستگاه 206 با جدول ، بلافاصله به محل اعزام می گردند و پس رسیدن به آنجا مشاهده می کنند که این سواری پس از عبور از روی جداول و رفتن داخل فضای سبز به شدت آسیب دیده و متوقف شده است .
وی گفت : تیم پلیس راهور فاتب بلافاصله ضمن ایمن سازی محدوده تصادف به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
وی گفت : به علت شدت برخورد راننده 206 داخل خودرو محبوس شده بود که با حضور به موقع تیم های آتش نشانی وی از خودرو بیرون آورده شد .
سرهنگ احسان پور علت این حادثه را سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بیان کرد و از رانندگان خواست حین تردد با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از عجله و شتاب در رانندگی خودداری نمایند .

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.