تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 14:57
کد خبر : 1079

کاهش حجم مسافران با لغو طرح ترافیک

سردار محمد حسین حمیدی گفت : با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی ها در پایتخت و در روزهای ۲۵لغایت ۳۰مردادماه ، طرح ترافیک در این ایام در شهر تهران  اجرا نمی گردد. سردار حمیدی ادامه داد : بر همین اساس اجرای طرح ترافیک از روز دوشنبه مورخ ۲۵مرداد تا

سردار محمد حسین حمیدی گفت : با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی ها در پایتخت و در روزهای ۲۵لغایت ۳۰مردادماه ، طرح ترافیک در این ایام در شهر تهران  اجرا نمی گردد.

سردار حمیدی ادامه داد : بر همین اساس اجرای طرح ترافیک از روز دوشنبه مورخ ۲۵مرداد تا ۳۰مرداد لغو گردیده است  .

وی افزود : این تصمیم با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی مراکز اداری، بانک ها و سایر اماکن، نظر به تعطیلات رسمی روزهای چهارشنبه تا جمعه این هفته (مقارن با تاسوعاوعاشورای حسینی) و نیز تعطیلی روز جمعه و عدم اجرای محدودیت های ترافیکی شهر تهران در این روزها گرفته شد.

سردارحمیدی بیان داشت :  مقرر گردید سه روز باقیمانده از این تعطیلات ۶ روزه که  شامل روز های دوشنبه، سه شنبه وشنبه مورخ ۲۶، ۲۵و۳۰مرداد می باشد  نیز محدودیت های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران اجرا نشود.

وی افزود : این تصمیم بر اساس پایین آوردن و کاهش حجم مسافرین  در خودروهای و وسایل حمل و نقل عمومی  شهر تهران گرفته شده است وی از شهروندان خواست با توجه به لغو طرح ترافیک در شرایط بحرانی کرونا از ترددهای غیر ضرور پرهیز نمایند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.