تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 مرداد 1400 - 12:53
کد خبر : 719

لزوم توجه به نگهداشت المان های ترافیکی و تدبیر برای حمل و نقل عمومی شهر

به گزارش تهران خبر؛ سید احمد علوی بعد از ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک خطاب به مناف هاشمی گفت: ایشان از همکاران خوب ما در شهرداری هستند و همانگونه که آقای مهندس چمران نیز ذکر کردند بحث تامین مالی و برنامه ریزی می تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند. نمیتوانستیم

به گزارش تهران خبر؛ سید احمد علوی بعد از ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک خطاب به مناف هاشمی گفت: ایشان از همکاران خوب ما در شهرداری هستند و همانگونه که آقای مهندس چمران نیز ذکر کردند بحث تامین مالی و برنامه ریزی می تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند. نمیتوانستیم انتظار حل تمام مشکلات را در این ۲ سالی که اقای هاشمی حضور داشتند حل شود اما با این حال برخی دغدغه ها وجود دارد که من ذکر می کنم.

او ادامه داد: بحث نگهداشت المان های ترافیکی شهر از موضوعات مهمی است که اکنون شرایط خوبی ندارد. به طور مثال زمان قطعی برق ما دیدیم که یو پی اس ها جواب نداد و مشکلاتی ایجاد شد.

به گفته علوی دیگر مشکل و معضل پیش رو شروع سال تحصیلی در مهرماه است و خطاب به هاشمی افزود: ما زمان زیادی نداریم و حتما دکتر جاوید هم تا زمان استقرار آقای زاکانی تدبیر میکنند؛ چرا که با توجه به روند واکسیناسیون انتظار می رود که مدارس و دانشگاه ها بازگشایی شوند. در این میان نه ناوگان اتوبوسرانی با با وضعیت فعلی پاسخگو خواهد بود و نه شرایط ناوگان ریلی ما پاسخگو خواهد بود.

عضو شورای ششم شهر تهران تاکید کرد: انتظار معجزه از اقای مناف هاشمی نداریم، ما نیز در کنارشان هستیم تا کمک کنیم که انشالا برای این پیک ترافیکی تدبیری شود.

او همچنین با اشاره به تکمیل نشدن پایانه شرق تهران گفت: انشالا که چند درصد باقیمانده حل شود چرا که مشکلاتی در خیابان دماوند ایجاد کرده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.