تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 مرداد 1400 - 10:17
کد خبر : 182

ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه و کاهش دمای هوا

  به گزارش تهران خبر، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی دو روز آینده در استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و افزایش نسبی برخی آلاینده‌ها در نواحی ‌پرتردد شهر تهران ‌ مورد انتظار است. همچنین از بعدازظهر چهارشنبه (۶ مرداد)

ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه و کاهش دمای هوا

 

به گزارش تهران خبر، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی دو روز آینده در استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و افزایش نسبی برخی آلاینده‌ها در نواحی ‌پرتردد شهر تهران ‌ مورد انتظار است.

همچنین از بعدازظهر چهارشنبه (۶ مرداد) با نفوذ سامانه بارشی به‌ویژه در ارتفاعات استان به‌تدریج افزایش ابرناکی و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد. روزهای چهارشنبه و ‌پنجشنبه (۶ و ۷ مرداد) نیز در مناطق غربی و جنوب غربی استان گاهی وزش باد شدید با خیزش موقتی گردوخاک ‌پیش‌بینی می‌شود و به لحاظ دمایی روند کاهش نسبی دما مورد انتظار است که از چهارشنبه (۶ مرداد) محسوس خواهد شد.

صبح امروز با آغاز تردد خودروها و عدم وزش باد مؤثر کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت. استمرار شرایط پایدار جوی طی روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند همچنین با افزایش دما و حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن، در ساعات بعدازظهر بر غلظت این آلاینده افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در برخی مناطق کاهش پیدا خواهد کرد.

وزش باد مؤثر تا ساعات پایانی امروز (۵ مرداد ماه) باعث کاهش غلظت ذرات معلق می‌شود بنابراین برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.