تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 17:15
کد خبر : 9932

یک فوریت نام‌گذاری یک معبر در تهران تصویب شد/ نام کدام شهید به خیابان‌های پایتخت اضافه می‌شود؟

به گزارش تهران خبر به نقل از خبرآنلاین،علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: در دویست و شصت و هشتمین جلسه این شورا، یک‌فوریت طرح «نام‌گذاری معبری به نام شهید عباس نیلفروشان» به‌همراه بررسی گزارش‌های حسابرسی چند شرکت و سازمان شهرداری تهران مورد بحث قرار خواهد گرفت. تسنیم در خبری نوشت:وی تصریح کرد:

به گزارش تهران خبر به نقل از خبرآنلاین،علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: در دویست و شصت و هشتمین جلسه این شورا، یک‌فوریت طرح «نام‌گذاری معبری به نام شهید عباس نیلفروشان» به‌همراه بررسی گزارش‌های حسابرسی چند شرکت و سازمان شهرداری تهران مورد بحث قرار خواهد گرفت.

تسنیم در خبری نوشت:وی تصریح کرد: این جلسه فوق‌العاده در روز یکشنبه، پانزدهم مهرماه ۱۴۰۳، از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۲ در تالار شورا برگزار می‌شود.

سخنگوی شورا افزود: علاوه بر موضوع نام‌گذاری، حسابرسی چند نهاد شهرداری نیز مطرح خواهد شد. گزارش‌های حسابرسی «شرکت خدمات کالای شهروند»، «شرکت پیام رسا»، «سازمان زیباسازی»، «سازمان مهندسی و عمران»، «سازمان پیشگیری و مدیریت بحران»، و «سازمان حمل‌ونقل و ترافیک» تهران برای سال مالی ۱۴۰۲ از جمله این موارد هستند که به‌همراه گزارش‌های کمیسیون‌های اصلی قرائت و بررسی می‌شوند.

در جلسه گذشته شورای اسلامی شهر تهران نیز با رأی اکثریت اعضای شورا نام‌گذاری معبری به نام “شهید سیدحسن نصرالله” به تصویب رسید.

۲۳۳۲۱۷

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.