تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1403 - 18:20
کد خبر : 9475

این جاده خلوت‌شدنی نیست؟/ عکس

فرهاد طالبیان: پیش‌بینی می‌شد که با پایان تابستان و شروع فصل مدرسه از سفرها و ترافیک جاده‌ها کاسته شود، اما گویا فعلا خبری از خلوتی جاده‌ها نیست. عصر امروز، جمعه، ۶ مهرماه یکی از مخاطبان تهران خبر به نقل از خبرآنلاین عکسی از شلوغی و ترافیک سنگین جاده سروان و مسیر رشت به رودبار فرستاده

فرهاد طالبیان: پیش‌بینی می‌شد که با پایان تابستان و شروع فصل مدرسه از سفرها و ترافیک جاده‌ها کاسته شود، اما گویا فعلا خبری از خلوتی جاده‌ها نیست.

عصر امروز، جمعه، ۶ مهرماه یکی از مخاطبان تهران خبر به نقل از خبرآنلاین عکسی از شلوغی و ترافیک سنگین جاده سروان و مسیر رشت به رودبار فرستاده است که همچنان ترافیک سنگینی دارد.

این جاده خلوت‌شدنی نیست؟/ عکس

در سال‌ها اخیر شلوغی و ترافیک سنگین مسیرهای سراوان، امام‌زاده هاشم و رودبار باعث مشکلات رفت‌ وآمد شده است.

مسیر آزادراه رشت – قزوین در محدوده شهر رودبار هم علی‌رغم بازگشایی مسیر  آزادراه منجیل – رودبار باقی‌مانده آزادراه قزوین – از هر دو سو، باز هم ترافیک سنگینی را تجربه می‌کند.

البته ترافیک جاده‌ها در اولین جمعه پاییز فقط مخصوص محورهای گیلان نبود، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج – چالوس در محدوده این استان خبر داده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران نیز از یکطرفه شدن محور کندوان و آزادراه تهران -شمال برای تخلیه بار ترافیکی خبر داده و گفته است: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کندوان حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه،‌مجلار و میانک سنگین است و در محور هراز نیز در برخی محدوده ها شاهد ترافیک سنگین هستیم. از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در برخی محدوده های محور کندوان نظیر ولی آباد و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.