تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 مهر 1403 - 19:40
کد خبر : 9303

ارائه خدمات ویژه تأمین قطعات خودرو برای تاکسیران ها

به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، شادی مالکی با اشاره به تمهیدات ویژه نسبت به تأمین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی اظهار کرد: توافقات خوبی با شرکت‌های تأمین قطعات خودرو صورت گرفت تا رانندگان تاکسی بتوانند از خدمات ویژه این شرکتها استفاده کنند. وی افزود: ویژگی مجموعه تأمین کننده لوازم خودرو برای

به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، شادی مالکی با اشاره به تمهیدات ویژه نسبت به تأمین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی اظهار کرد: توافقات خوبی با شرکت‌های تأمین قطعات خودرو صورت گرفت تا رانندگان تاکسی بتوانند از خدمات ویژه این شرکتها استفاده کنند.

وی افزود: ویژگی مجموعه تأمین کننده لوازم خودرو برای رانندگان تاکسی این است که لوازم احتمالی مورد نیاز رانندگان در این مجموعه قابل تأمین است. 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: 10 قطعه اصلی و مهم خودروهای تاکسی در این مجموعه تأمین قطعات خودرو برای رانندگان تاکسی با تخفیف ویژه‌ای ارائه خواهد شد.

مالکی همچنین با اشاره به تأمین تایر خودرو برای رانندگان تاکسی گفت: مجموعه تأمین کننده قطعات خودرو و طرف قرارداد با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌تواند تایرهای خودروهای رانندگان تاکسی را تأمین کند و تخفیف ویژه‌ای در این زمینه برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته است.

مالکی در خاتمه گفت: علاوه بر آن به تمامی رانندگان تاکسی نیزتخفیف ویژه از سوی شرکت تأمین کننده قطعات خودرو در نظر گرفته شده است و امیدواریم بتوانیم خدمات ارائه شده به تاکسی را تقویت کنیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.