پاسخ “هما” به گزارش تأخیر پروازهای شهر فرودگاهی امام (ره)
به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، پاسخ روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شهر فرودگاهی امام به شرح زیر است؛ « در پی انتشار گزارشی با عنوان “کمترین تاخیر پروازها در نوروز 1404 متعلق به شرکت سپهران”، نکاتی جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی مخاطبان گرامی به استحضار میرسد: نخست آنکه
به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، پاسخ روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شهر فرودگاهی امام به شرح زیر است؛
« در پی انتشار گزارشی با عنوان “کمترین تاخیر پروازها در نوروز 1404 متعلق به شرکت سپهران”، نکاتی جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی مخاطبان گرامی به استحضار میرسد: نخست آنکه مقایسه میان عملکرد شرکتهای هواپیمایی، بدون در نظر گرفتن تعداد پروازها، تنوع مسیرها، حجم عملیات پروازی و شرایط خاص ایام نوروز، نمیتواند تصویر دقیقی از واقعیت فعالیتها ارائه دهد.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” تنها در بازه زمانی 29 اسفند 1403 تا 13 فروردین 1404، با انجام 647 پرواز به 23 مقصد داخلی و 9 مسیر بینالمللی، سهم عمدهای در جابجایی مسافران نوروزی داشته است.
این در حالی است که بخشی از توان عملیاتی شرکت به اجرای پروازهای حج عمره اختصاص یافته بود؛ عملیاتی خاص و حساس که اجرای دقیق آن، نیازمند هماهنگی و توان مضاعف در حوزههای مهندسی و پشتیبانی است. اصولا با توجه به شرایط خاص مسافرین پروازهای حج، تاخیر بخش جدایی ناپذیر این پروازها میباشد.
با وجود این شرایط، “هما” با تأمین بهموقع ناوگان پروازی و برنامهریزی منسجم، موفق شد خدماترسانی گستردهای به مسافران داخلی و بینالمللی ارائه دهد.
طبق ارزیابیهای انجامشده از سفرهای نوروزی 1404، میزان نارضایتی و عدم رضایت در پروازهای نوروزی کاهش داشته، رضایت از خدمات “هما” نسبت به شرکتهای خارجی 16 درصد افزایش یافته و در نهایت رضایت از انجام بهموقع پروازهای داخلی و بینالمللی رشد 19 درصدی داشته است.
این آمارها نشاندهندهی تلاش شبانهروزی کارکنان “هما” در تمامی بخشها برای ارتقاء سطح خدمات و پاسخگویی مؤثر به نیاز مسافران در ایامی پرتردد و حساس است.
در خصوص میانگین تأخیر نیز یادآوری میشود که صرف عدد خام، بدون توجه به گستره عملیات، حجم مسافران، تنوع مسیرها و مأموریتهای چندگانه شرکتها، نمیتواند مبنای قضاوت دقیق و منصفانهای قرار گیرد.
علاوه بر موارد بیان شده، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال آمادگی انجام پروازهای عملیات بزرگ حج تمتع 1404 است که این موضوع باعث از خط خارج شدن بخش بزرگی از ناوگان هما شد.
“هما” با اتکا به تجربه و تخصص بیش از 6 دهه فعالیت در صنعت هوانوردی کشور، همچنان در مسیر بهبود خدمات، ارتقاء رضایت مسافران گام برمیدارد. انتظار میرود در تحلیلها و ارزیابیها، تمام ابعاد فعالیتها و شرایط متفاوت عملیاتی شرکتها بصورت کارشناسی و دقیق مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/

برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0