سریال محبوب بازی ماهی مرکب با فصلی جدید باز میگردد
فرارو- سریال بازی ماهی مرکب توانست ۲.۸ میلیارد بازدید در شبکه پخش خانگی نتفلیکس به دست آورد که آن را به پربینندهترین سریال یا فیلم این شبکه تبدیل کرد. است که تاکنون در این سرویس وجود دارد. به گزارش فرارو به نقل از نیویورک تایمز، ماریان لی، مدیر ارشد بازاریابی شبکه نتفلیکس، در مورد استقبال
فرارو- سریال بازی ماهی مرکب توانست ۲.۸ میلیارد بازدید در شبکه پخش خانگی نتفلیکس به دست آورد که آن را به پربینندهترین سریال یا فیلم این شبکه تبدیل کرد. است که تاکنون در این سرویس وجود دارد.
به گزارش فرارو به نقل از نیویورک تایمز، ماریان لی، مدیر ارشد بازاریابی شبکه نتفلیکس، در مورد استقبال عظیم بینندگان از فصل اول سریال بازی مرکب گفت: «موفقیت این سریال خارج از کره جنوبی غیرقابل پیش بینی بود؛ حتی مدیران محتوا هم پیشبینی نمیکردند که این سریال به چنین پدیده جهانی تبدیل شود.» اکنون فصل دوم این سریال محبوب در تاریخ ۶ دی منتشر خواهد شد و تنها ناشناخته این است که چند نفر آن را تماشا خواهند کرد. بودجه بازاریابی نتفلیکس برای فصل جدید به مراتب بیشتر از فصل اول است. بودجه فصل دوم این سریال اکنون به اندازه سریالهای مشهور دیگر این شبکه مانند «چیزهای عجیب» و «بریجرتون» در نظر گرفته شده است.
نتفلیکس همچنین فصل اول را در سرویس خود تبلیغ میکند تا مردم راحتتر علاقه خود به این سریال را به خاطر بیاورند. بازی ویدیویی جدید نتفلکیس به نام «بازی ماهی مرکب» نیز به تازگی منتشر شده است و میتوان آن را بدون داشتن یا نداشتن حساب نتفلیکس بازی کرد. پوما در حال ساخت نسخه مخصوص به خود از لباس این مسابقه است و مک دونالد استرالیا به تازگی از وعده غذایی «بازی ماهی مرکب» خود رونمایی کرده است. ماریان لی درباره روش و بودجه بازاریابی برای فصل دوم این سریال گفت: «ما کمپین بسیار خاصی داشتیم تا مردم را وادار به تماشای مجدد این سریال کنیم. تنها چیزی که تماشاگران اکنون از این سریال به یاد دارند بازیهای ساده این سریال و مردن شخصیتهای مورد علاقهشان است. ما باید کاری میکردیم تا مردم دوباره مکالمه درباره این سریال را آغاز کنند.»
زمانی که فصل اول به یک سریال پرفروش جهانی تبدیل شد، نتفلیکس استراتژیهای خاص بینالمللی برای ساخت برنامههایی مختلف برای مردم در سراسر دنیا در پی گرفت که به طور فزایندهای به رشد و مشهوریت این سریال کمک کرد. نتفلیکس در سال ۲۰۱۵ با سریال «باشگاه کلاغها» در مکزیک شروع به تولید محتوای محلی برای مناطق مختلف در سراسر جهان کرد. بر اساس گزارش نتفلیکس، اولین سریالی که در خارج از ایالت متحده مخاطب زیادی جذب کرد، درام اسپانیایی «خانه کاغذی» بود که در پنج فصل آن، ۶.۷ میلیارد ساعت تماشا داشت. اکنون این شرکت ۲۶ دفتر محلی در خارج از آمریکا دارد و بیشتر رشد مشترکین خود خارج از ایالات متحده را بدست آورده است. بلا باجاریا، مدیر ارشد محتوای نتفلیکس گفت: «سرمایه گذاری در دیگر کشورها بخش بسیار مهمی از مسئولیت ما است. هر کشوری اختیار دارد تا سریالها و فیلمهای خودشان را انتخاب کنند.»
نتفلیکس در عملکرد بینالمللی بسیار جلوتر از سایر پخش کنندهها است. به عنوان مثال، در آسیا، این شرکت بر رقبای خود تسلطی کامل دارد. مکس تنها در مهر ماه امسال شروع به انتشار برنامههای بین المللی خود کرد، اما هنوز وارد کره جنوبی نشده است. آمازون پرایم واحد برنامه نویسی آسیای جنوب شرقی خود را در ژانویه تعطیل کرد و پارامونت پلاس در این ماه خبر از یک توافقنامه جدید در کره جنوبی داد، اما هنوز برنامهای برای تولید محتوا در این کشور ندارد. در واقع بسیاری از شبکههای پخش خانگی ترجیح میدهند رویکردی مشابه دیزنی داشته باشند: فیلمها و برنامههای تلویزیونی را با جذابیت کافی بسازید که برای مخاطبان در سطح جهانی جالب باشند. هوانگ دونگ هیوک، خالق سریال «بازی ماهی مرکب»، بیش از یک دهه صرف ایده پردازی فصل اول آن کرد.
۹ قسمت فصل اول این سریال با الهام از اوایل زندگی حرفهای هوانگ دونگ هیوک نوشته شده است که شامل کشمکشهای اقتصادی او و منعکس کننده اختلاف طبقاتی در کره جنوبی بود. علاوه بر این، بازیهای کودکانه و تصاویر رنگارنگ که در تضاد با خشونت وحشیانه بازی ماهی مرکب بود، این سریال را برای تماشاگران غیرقابل پیش بینی و در عین حال بسیار هیجان انگیز کرد. موفقیت این سریال کاتالیزوری برای تماشاگران در سراسر جهان برای استقبال از فیلمها و سریالهای کره جنوبی شد. لی گیو تاگ، استاد مطالعات فرهنگی در دانشگاه جورج میسون کره میگوید: «نمیتوان تأثیر عظیم فصل اول سریال «بازی ماهی مرکب» در صنعت فیلم و چگونگی ایجاد علاقه جهانی به سیاست، اقتصاد و تاریخ کره جنوبی را انکار کرد.»
با این حال، آقای هوانگ، برنده جایزه امی برای کارگردانی این سریال، به اندازه نتفلیکس برای ساخت فصل دوم این سریال هیجان زده و آماده نبود. به خصوص از آنجایی که اکثر سریالهای کره جنوبی معمولاً تنها یک فصل دارند. خانم باجاریا توضیح داد: «کمی طول کشید تا مشخص شود آیا فصل دومی برای این سریال وجود خواهد داشت یا نه.» ممکن است همهگیری کرونا برای آقای هوانگ به پایان رسیده باشد، اما نزاع جهانی و ضدیت عمومی همچنان بر جهان حاکم است. این کارگردان فصل دوم و سوم این سریال را پشت سر هم فیلمبرداری کرد. فصل سوم، آخرین فصل از سریال «بازی مرکب» خواهد بود.
او در یک کنفرانس خبری در سئول در این ماه گفت: «مردم در حال مرزبندی دائمی هستند، نسبت به یکدیگر دشمنی بیشتری میکنند و به نظر میرسد درگیریهای جهانی عمیقتر شده باشند.» او همچنین افزود: «امیدوارم این سریال به بینندگان آنچه را که در جامعه ما و بقیه جهان میگذرد یادآوری کند.» فصل دوم این سریال هفت قسمت خواهد داشت و مخاطبان را با برنده «بازی ماهی مرکب»، سئونگ گی هون که جایزه بازی را به خانه میبرد، بار دیگر رو به رو میکند. در حالی که او زنده ماند و برنده بازی شد، تمام شرکت کنندگان دیگر در فصل قبل مردهاند. حالا سئونگ گی هون میخواهد بار دیگر به میدان مسابقه باز گردد تا این بازی را برای همیشه متوقف کند. درعوض، او با گروه جدیدی از شرکت کنندگان آشنا میشود که هر کدام امید به بردن جایزه نقدی این مسابقه بستهاند. این بار، بازیکنان به دو گروه تقسیم میشوند: گروه اُ که میخواهند بازی مرگبار متوقف شود و گروه ایکس که حاضرند جان خود را برای ادامه آن به خطر بیندازند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0