تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 آذر 1403 - 17:50
کد خبر : 12861

بلک‌فرایدی به روایت اسنپ‌پی – خبرآنلاین

این روزها کمپین‌های «جمعه‌ی پرتخفیف» در پویش‌های مارکتینگی موسوم به «بلک‌فرایدی» که از سوی کسب‌وکارهای اینترنتی ارائه می‌شوند، روی بیلبوردهای بسیار و در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعدد شهرها و فضای مجازی را رنگ کرده‌اند. تخفیف‌های متنوع روی کالاهای مختلفی که از سوی این کسب‌وکارها ارائه می‌شود، توجه خریداران اینترنتی کالاها و خدمات را به خود

این روزها کمپین‌های «جمعه‌ی پرتخفیف» در پویش‌های مارکتینگی موسوم به «بلک‌فرایدی» که از سوی کسب‌وکارهای اینترنتی ارائه می‌شوند، روی بیلبوردهای بسیار و در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعدد شهرها و فضای مجازی را رنگ کرده‌اند. تخفیف‌های متنوع روی کالاهای مختلفی که از سوی این کسب‌وکارها ارائه می‌شود، توجه خریداران اینترنتی کالاها و خدمات را به خود جلب کرده است. 

برای بررسی و ارزیابی این خریدها، به سراغ یکی از کاربرانی رفتیم که در این بازه، به واسطه‌ی سرویس پرداختی یکی از پلتفرم‌های آنلاین، اسنپ‌پی، از یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این پلتفرم خرید کرده بود. سپیده، ۳۶ ساله، ساکن تهران و کارمند که دو فرزند دارد، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نوع و استفاده از این خدمات گفت: «من همیشه برای خریدهای بزرگ مشکل داشتم. نمی‌توانستم به راحتی هزینه‌های خرید را به صورت یک‌جا پرداخت کنم. اما وقتی فهمیدم اسنپ‌پی برای بلک‌فرایدی تخفیف‌های جذابی گذاشته و می‌توانم بجز خرید با تخفیف، هزینه‌ی خرید را هم در چهار قسط بدهم، معطل نکردم. یک تلویزیون خریدم که بچه‌هایم مدت‌ها بود می‌خواستند آن را داشته باشیم؛ آن‌هم به صورت اقساطی و خصوصا بدون بهره. واقعاً استفاده از این سرویس در بلک‌فرایدی تجربه‌ی خریدی راحت و بی‌دردسر بود. احساس می‌کنم برنده‌ی واقعی این بلک‌فرایدی من و خانواده‌ام بودیم!»

 

این روزها کمپین‌های «جمعه‌ی پرتخفیف» در پویش‌های مارکتینگی موسوم به «بلک‌فرایدی» که از سوی کسب‌وکارهای اینترنتی ارائه می‌شوند، روی بیلبوردهای بسیار و در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متعدد شهرها و فضای مجازی را رنگ کرده‌اند. تخفیف‌های متنوع روی کالاهای مختلفی که از سوی این کسب‌وکارها ارائه می‌شود، توجه خریداران اینترنتی کالاها و خدمات را به خود جلب کرده است. 

 

برای بررسی و ارزیابی این خریدها، به سراغ یکی از کاربرانی رفتیم که در این بازه، به واسطه‌ی سرویس پرداختی یکی از پلتفرم‌های آنلاین، اسنپ‌پی، از یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این پلتفرم خرید کرده بود. سپیده، ۳۶ ساله، ساکن تهران و کارمند که دو فرزند دارد، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نوع و استفاده از این خدمات گفت: «من همیشه برای خریدهای بزرگ مشکل داشتم. نمی‌توانستم به راحتی هزینه‌های خرید را به صورت یک‌جا پرداخت کنم. اما وقتی فهمیدم اسنپ‌پی برای بلک‌فرایدی تخفیف‌های جذابی گذاشته و می‌توانم بجز خرید با تخفیف، هزینه‌ی خرید را هم در چهار قسط بدهم، معطل نکردم. یک تلویزیون خریدم که بچه‌هایم مدت‌ها بود می‌خواستند آن را داشته باشیم؛ آن‌هم به صورت اقساطی و خصوصا بدون بهره. واقعاً استفاده از این سرویس در بلک‌فرایدی تجربه‌ی خریدی راحت و بی‌دردسر بود. احساس می‌کنم برنده‌ی واقعی این بلک‌فرایدی من و خانواده‌ام بودیم!»

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.