تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 19:07
کد خبر : 10047

برپایی جشنواره “شهر کودکی” در پایتخت

به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، مهدی امیری؛ مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، عصر امروز در حاشیه جشنواره شهر کودکی که در بوستان لاله در حال برگزاری است، اظهار کرد: همزمان با هفته ملی کودک، برنامه‌هایی در تهران پیش‌بینی شده که در حال اجرا هستند. وی افزود: هفته ملی کودک فرصتی است

به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، مهدی امیری؛ مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، عصر امروز در حاشیه جشنواره شهر کودکی که در بوستان لاله در حال برگزاری است، اظهار کرد: همزمان با هفته ملی کودک، برنامه‌هایی در تهران پیش‌بینی شده که در حال اجرا هستند.

وی افزود: هفته ملی کودک فرصتی است برای گرامیداشت حقوق کودکان و توجه به نیازهای آن‌ها؛ به همین مناسبت، اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران برنامه‌های متنوع و جذابی را برگزار می‌کند.

امیری درباره زمان برگزاری این جشنواره در بوستان لاله خاطرنشان کرد: این جشنواره که از 14 مهرماه آغاز شده، تا 20 مهرماه برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 15 تا 21 از آن بازدید کنند.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران ادامه داد: شعارهای هفته ملی کودک “بازی و شادی حق همه کودکان است”، “کودکان بیشتر، زندگی بهتر” و “کودکان برکت زندگی‌اند” در نظر گرفته شده است.

وی گفت: جشنواره شهر کودکی با حضور نزدیک به 80 غرفه در حوزه‌های مختلف شامل هنر، سرگرمی، آموزش، سلامت و مشاوره برگزار می‌شود؛ این غرفه‌ها به ارائه فعالیت‌های آموزشی و سرگرم‌کننده برای کودکان و خانواده‌ها می‌پردازند.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به پخش مستقیم برنامه‌های کودک در قالب این جشنواره در بوستان لاله تصریح کرد: برنامه‌های ویژه‌ای به‌صورت زنده از شبکه پویا پخش خواهد شد که شامل نمایش‌ها و فعالیت‌های متنوع برای کودکان است.

وی افزود: همزمان با برگزاری جلسه شورای شهر تهران (فردا)، قرائت قرآن توسط قاری کودک در شورای اسلامی شهر تهران انجام خواهد شد و از کودکان و نوجوانان برتر توسط اعضای شورای شهر تقدیر به عمل خواهد آمد.

امیری خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به‌منظور ارتقای آگاهی و آموزش شهروندی در میان کودکان و نوجوانان طراحی شده و فرصتی برای ایجاد شادی و سرگرمی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.