تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۲۳:۱۹
کد خبر : 28984

ادارات شهر تهران ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق شدند

به گزارش تهران خبر به نقل از خبرآنلاین، به دنبال افزایش دمای هوا و مصرف برق در کشور، مدیرعامل این شرکت از الزام ادارات، دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی به کاهش مصرف برق خبر داد.    ایسنا در خبری نوشت:کامبیز ناظریان گفت: تمامی ادارات، دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی دولتی و

به گزارش تهران خبر به نقل از خبرآنلاین، به دنبال افزایش دمای هوا و مصرف برق در کشور، مدیرعامل این شرکت از الزام ادارات، دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی به کاهش مصرف برق خبر داد.   

ایسنا در خبری نوشت:کامبیز ناظریان گفت: تمامی ادارات، دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی، شعب بانک ها و شهرداری ها موظفند مصرف برق خود را در ساعات اداری حداقل ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۳ و در ساعات غیراداری حداقل ۷۰ درصد نسبت به مصرف همان روز کاهش دهند.

وی افزود ادارات باید یک ساعت پیش از پایان ساعت کاری اقدام به خاموش کردن سامانه های سرمایشی کرده و با پایش وضعیت مصرف برق از تنظیم دمای سامانه های سرمایشی و تهویه مطبوع بر روی عدد ۲۵ درجه سانتیگراد اطمینان حاصل کنند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، ناظریان با اشاره به این که دستور العمل های مرتبط و الزامات صرفه جویی در مصرف برق به تمامی ادارات ابلاغ شده است تاکید کرد مصرف برق لحظه ای ادارات به صورت مستمر از طریق سامانه ها و مراکز رصد و پایش هوشمند و همچنین بازدیدهای میدانی بازرسان و ارزیابان این شرکت در حال بررسی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد پیش بینی می شود بالغ بر ۱۵۰ مگاوات صرفه جویی در این حوزه حاصل شود.  

۲۱۷

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.