تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 تیر 1404 - 16:55
کد خبر : 21439

ببینید | اطلاع‌رسانی شفاف و پشتیبانی هتل‌ها از مسافران بحران‌زده/ تشکل‌های استانی آماده رسیدگی به شکایات

به گزارش تهران خبر و به نقل از خبرآنلاین، دکتر جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره اقدامات این جامعه برای اطلاع‌رسانی شفاف و پشتیبانی از مسافران در شرایط جنگی اخیر به خبرآنلاین توضیح داد: «از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کردیم و پس از جنگ، جامعه هتلداران بیانیه‌ای صادر کرد که همه کنسلی‌ها بدون جریمه پرداخت

به گزارش تهران خبر و به نقل از خبرآنلاین، دکتر جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره اقدامات این جامعه برای اطلاع‌رسانی شفاف و پشتیبانی از مسافران در شرایط جنگی اخیر به خبرآنلاین توضیح داد: «از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کردیم و پس از جنگ، جامعه هتلداران بیانیه‌ای صادر کرد که همه کنسلی‌ها بدون جریمه پرداخت می‌شود. اکثر هتل‌ها مسافران را رایگان پذیرایی کردند تا از این بحران عبور کنند. تشکل‌های استانی و مناطق آزاد نیز آماده رسیدگی فوری به شکایات و ارائه بازخورد به مردم هستند.»

۴۷۲۳۲

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.