تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1404 - 15:51
کد خبر : 21410

ببینید | آمادگی کامل هتل‌ها برای خدمت‌رسانی در بحران‌ها/ پرداخت کنسلی‌ها بدون جریمه

به گزارش تهران خبر و به نقل از خبرآنلاین، در حاشیه نشست ۸ تیر ۱۴۰۴ با حضور جامعه هتل‌داران کشور، دکتر جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره تمهیدات هتل‌ها برای تأمین امنیت و آرامش مسافران در شرایط بحرانی، به‌ویژه در طول جنگ ۱۲روزه اخیر، در گفت‌وگوی اختصاصی با این رسانه توضیح داد: «علی‌رغم کاهش شدید

به گزارش تهران خبر و به نقل از خبرآنلاین، در حاشیه نشست ۸ تیر ۱۴۰۴ با حضور جامعه هتل‌داران کشور، دکتر جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره تمهیدات هتل‌ها برای تأمین امنیت و آرامش مسافران در شرایط بحرانی، به‌ویژه در طول جنگ ۱۲روزه اخیر، در گفت‌وگوی اختصاصی با این رسانه توضیح داد: «علی‌رغم کاهش شدید ضریب اشغال، حقوق کارکنان به‌موقع پرداخت شده و تعدیل نیرو انجام نشده است. همچنین، همه کنسلی‌ها بدون جریمه بازپرداخت شده و هتل‌ها با نهایت همکاری، در کنار مردم ایران بوده‌اند و از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی کوتاهی نمی‌کنند.»

۴۷۲۳۲

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.