تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1404 - 4:43
کد خبر : 21361

چرا علی بابا وجه بلیت کنسل شده را استرداد نمی کند؟

به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، تعدادی از مسافران که بلیت قطار خود را از سایت علی‌بابا خریداری کرده‌اند، از نحوه بازگشت وجه و محدودیت‌های استفاده از اعتبار حساب کاربری خود به‌شدت ناراضی‌اند. یکی از کاربران در این‌باره به تسنیم می‌گوید: 25 خرداد امسال بلیت قطار مسیر تهران-مشهد را برای تاریخ 3

به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، تعدادی از مسافران که بلیت قطار خود را از سایت علی‌بابا خریداری کرده‌اند، از نحوه بازگشت وجه و محدودیت‌های استفاده از اعتبار حساب کاربری خود به‌شدت ناراضی‌اند.

یکی از کاربران در این‌باره به تسنیم می‌گوید: 25 خرداد امسال بلیت قطار مسیر تهران-مشهد را برای تاریخ 3 تیرماه 1404 از سایت علی‌بابا خریداری کردم و همان روز آن را کنسل کردم.

وی ادامه می‌دهد: پس از کنسلی، 10 درصد از مبلغ بلیت کسر و مابقی به حساب کاربری‌ام واریز شد. قصد داشتیم با همین اعتبار مجدداً بلیت بخریم، اما سایت علی‌بابا اجازه استفاده از اعتبار را نداد.

وی با بیان اینکه حدود دو هفته از تاریخ کنسلی گذشته اما هنوز وجه بلیت به حساب بانکی‌اش بازنگشته، می‌گوید: چند بار با پشتیبانی علی‌بابا تماس گرفتم، اما پاسخ‌ها فقط از طریق بات‌های خودکار داده می‌شود و تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌ام.

به گزارش تسنیم، سیاست‌های مبهم و محدودیت‌های اعمال‌شده از سوی علی‌بابا موجب نارضایتی کاربران شده و بسیاری معتقدند این شرکت توجه کافی به حقوق مشتریان ندارد.

این در حالی است که شرکت‌های واسطه خدمات مسافرتی موظف‌اند در سریع‌ترین زمان ممکن، وجه کامل را به مشتریان بازگردانند و امکان استفاده آزادانه از اعتبار حساب را فراهم کنند تا اعتماد مسافران حفظ شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.