تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1403 - 20:09
کد خبر : 11108

آغاز عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه پس از دستور دادستان تهران

به گزارش تهران خبر به نقل از خبرآنلاین، دادستان تهران در مهرماه سال جاری به همراه جمعی از مقام‌های قضایی و مدیران استانی از محل گمرک غرب تهران بازدیدکرد. با توجه به ملاحظه رسوب چند هزار دستگاه خودرو وارداتی، جلسه‌ای همزمان با بازدید برگزار و علل عدم ترخیص خودروهای موصوف بررسی شد. میزان د خبری نوشت:با

به گزارش تهران خبر به نقل از خبرآنلاین، دادستان تهران در مهرماه سال جاری به همراه جمعی از مقام‌های قضایی و مدیران استانی از محل گمرک غرب تهران بازدیدکرد. با توجه به ملاحظه رسوب چند هزار دستگاه خودرو وارداتی، جلسه‌ای همزمان با بازدید برگزار و علل عدم ترخیص خودروهای موصوف بررسی شد.

میزان د خبری نوشت:با شناسایی مشکلات موجود، در همان جلسه دستورات لازم به منظور حل مشکل قیمت گذاری ۱۵۵۰ دستگاه خودرو و عرضه آنها صادر شد.

همچنین دستور حل مشکل ترخیص ۲۲۰۰ دستگاه خودروی دیگر و در مجموع ۳۷۵۰ دستگاه خودروهای موصوف، در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی صادر شد.

دادستان تهران علت رسوب و عمده مشکلات عدم عرضه خودروها را، موانع موجود در تخصیص ارز، عدم ارزش گذاری و لزوم هماهنگی بین دستگاهی اعلام و افزود: با توجه به ملی و فرادستگاهی بودن موضوع، جلسات دیگری با حضور مسئولان ارشد در این دادستانی برگزار و مصوبات لازم با زمان بندی معین و مسئول اقدام تدوین و ابلاغ شد.

وی در پایان افزود: در نهایت علاوه بر خودروهای موضوع بازدید، دستورات لازم به منظور عرضه چندهزار دستگاه دیگر از خودروهای وارداتی نیز صادر و سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بازگشایی و ارائه خودرو به متقاضیان آغاز شد.

۲۱۷

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.