تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1403 - 9:23
کد خبر : 11027

زندگی، عکس‌ها و بیوگرافی مریم سعادت (تصاویر)

مریم سعادت بازیگر و عروسک گردان موفق ایران به شمار می‌رود که تا کنون در فیلم‌ها و سریال‌های متنوعی حضور داشته است. یکی از به یاد ماندنی‌ترین کارهایش را باید حضور در مجموعه قصه‌های تا به تا (زی زی گولو) در نقش اعظم خانم بوده بدانیم که علاوه بر بازیگری، عروسک گردانی زی زی گولو

مریم سعادت بازیگر و عروسک گردان موفق ایران به شمار می‌رود که تا کنون در فیلم‌ها و سریال‌های متنوعی حضور داشته است. یکی از به یاد ماندنی‌ترین کارهایش را باید حضور در مجموعه قصه‌های تا به تا (زی زی گولو) در نقش اعظم خانم بوده بدانیم که علاوه بر بازیگری، عروسک گردانی زی زی گولو را نیز بر عهده داشته است. اگر می‌خواهید با بیوگرافی و فعالیت‌های این هنرمند آشنا شوید این مقاله را دنبال کنید. 

2

بیوگرافی مریم سعادت

مریم سعادت بازیگر و عروسک گردان متولد ۱۳۳۷ در تهران است. خانم سعادت مدرک لیسانس تئاتر عروسکی از دانشکده هنر‌های دراماتیک دارد. او علاوه بر بازیگری و عروسک گردانی در چند فیلم، مشاور کارگردان، گوینده عروسکی و مجری نیز بوده است.

شروع فعالیت

خانم سعادت می‌گوید خوشبختانه پدر من آدم خیلی روشنی بود و یکی از مشوق‌های اصلی من در زندگی پدرم بودند. مریم سعادت فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرده و اولین تجربه سریالی خود را با مجموعه آرایشگاه زیبا به کارگردانی مرضیه برومند و اولین تجربه فیلم تلویزیونی اش با فیلم تک خوان به کارگردانی حمید جبلی بدست آورده است.

3

مریم سعادت و صحرا اسدالهی در سریال شرایط خاص

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.