تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 19:29
کد خبر : 10812

صدور احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان از آبان ماه

به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، احمد میدری در تشریح جزشئیات تصویب آیین‌نامه اخیر دولت در مورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: برابر قانون بازنشستگان صندوق‌های کشوری، تأمین اجتماعی و فولاد مشمول متناسب‌سازی حقوق می‌شوند. به گفته وی، حدود 7 میلیون بازنشسته مشمول متناسب‌سازی حقوق هستند. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:

به گزارش تهران خبر و به نقل از تسنیم، احمد میدری در تشریح جزشئیات تصویب آیین‌نامه اخیر دولت در مورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: برابر قانون بازنشستگان صندوق‌های کشوری، تأمین اجتماعی و فولاد مشمول متناسب‌سازی حقوق می‌شوند.

به گفته وی، حدود 7 میلیون بازنشسته مشمول متناسب‌سازی حقوق هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: روز گذشته آیین‌نامه در دولت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ابهامات پیرامون آن در مورد نحوه اجرا تعیین تکلیف و تصویب شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که بر اساس جدول تهیه شده از سوی سازمان اداری استخدامی باید متناسب‌سازی بازنشستگان کشوری صورت می‌گرفت، افزود: این جدول شب گذشته نهایی و ارسال شد و صندوق بازنشستگی کشوری ظرف 48 ساعت تمام احکام جدید را صادر خواهد کرد.

میدری درباره بازنشستگان تأمین اجتماعی توضیح داد: بر اساس قاعده حقوق در زمان بازنشستگی متناسب‌سازی از آبان ماه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.