تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 21:02
کد خبر : 10823

تقاضای مسکن در تمامی مناطق تهران یکسان شد/بازار مسکن در رکود به سر می برد

به گزارش تهران خبر به نقل از خبرآنلاین،داوود بیگی‌نژاد، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران،  با بیان اینکه در حال حاضر بازار مسکن در رکود به سر می برد گفت: تمایل بسیاری از خریداران به سمت خانه های کوچک متراژ و متوسط متراژ هدایت شده اما با این وجود خریداران در این بخش تمایلی

به گزارش تهران خبر به نقل از خبرآنلاین،داوود بیگی‌نژاد، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران،  با بیان اینکه در حال حاضر بازار مسکن در رکود به سر می برد گفت: تمایل بسیاری از خریداران به سمت خانه های کوچک متراژ و متوسط متراژ هدایت شده اما با این وجود خریداران در این بخش تمایلی ندارند.

مهر در خبری نوشت:وی ادامه داد: با وجود آنکه این بازار رونقی ندارد اما تمایل خریداران به این بازار  برای واحدهای کوچک متراژ در مقایسه با گذشته بهتر شده است‌.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به اینکه تمایل خریداران به سرمایه‌گذاری در بخش مسکن بیشتر شده است گفت: در تابستان شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن بود اما با این حال، هم تقاضای مصرفی و هم سرمایه‌گذاری در این حوزه کاهش یافته که بخشی از این کاهش به پایان فصل تابستان و عبور از دوره اوج مربوط می‌شود.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران اظهار  کرد: در  تمامی مناطق پایتخت، تمایل افراد به سمت خرید ریزمتراژها و متراژهای متوسط رو به پایین رفته است و این واحدها ‌هم‌اکنون دارای مشتری هستند؛ علت آن نیز رکود طولانی مدت بازار مسکن بوده است.

وی  توضیح داد: رصد بازار خریدوفروش از شهریور ماه  امسال حاکی از آن است  که ملک‌های با متراژ 50 تا 60 مترمربع در اکثر مناطق تهران، از درخواست‌کننده بیشتری برخوردار هستند و اکثر آنها  منعقد  می‌شود.

217

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.