تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 14:13
کد خبر : 10747

ضرورت احیاء و بازسازی مجموعه تاریخی توسکاسرا و هتل قدیم رامسر

ایسنا/مازندران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامسر به متولیان هتل قدیم و مجموعه تاریخی توسکا سرا که از اماکن ارزشمند میراث فرهنگی رامسر محسوب می‌شود جهت مرمت و بازسازی و جلوگیری از حوادث آن هشدار داد. بهمن سام خانیان ۲۹ مهر در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در نامه‌هایی جداگانه به میراث فرهنگی و بنیاد

ایسنا/مازندران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامسر به متولیان هتل قدیم و مجموعه تاریخی توسکا سرا که از اماکن ارزشمند میراث فرهنگی رامسر محسوب می‌شود جهت مرمت و بازسازی و جلوگیری از حوادث آن هشدار داد.

بهمن سام خانیان ۲۹ مهر در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در نامه‌هایی جداگانه به میراث فرهنگی و بنیاد مستضعفان از متولیان امر خواسته شد نسبت به وضعیت اسفناک هتل قدیم و مجموعه تاریخی-فرهنگی توسکاسرا که از سرمایه‌های ارزشمند میراث فرهنگی رامسر محسوب می‌شوند تعیین تکلیف کنند.

دادستان رامسر افزود: مجموعه فرهنگی تاریخی توسکاسرا که سال ۸۱ در فهرست آثار ملی قرار گرفته طی سال‌های اخیر به دلیل عدم حفاظت لازم در معرض تخریب قرار گرفته است.

وی یادآور شد: همچنین چراغ هتل قدیم رامسر که مدتی‌ است خاموش و درب‌های آن به روی همگان نیز بسته شده، در معرض آسیب شدید بوده است.

ضرورت احیاء و بازسازی مجموعه تاریخی توسکاسرا و هتل قدیم رامسر

به گزارش تهران خبر و به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان مازندران، سام خانیان گفت: این کم‌توجهی‌ها نیز باعث شد طبق اصل ۱۵۶ قانون اساسی و مواد ۲،۳،۵ دستورالعمل‌ نظارت و پیگیری حقوق عامه در نامه‌ای به رئیس بنیاد مستضعفان کشور خواستار بررسی علل و عوامل کم‌کاری متولیان و پیمانکاران و همچنین تسریع در ترمیم و بهسازی این اماکن تاریخی رامسر شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.