تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 18:33
کد خبر : 9995

«ناصر شهریاری» بازیگر وضعیت سفید: خانه‌نشین شده‌ام!

این بازیگر که آخرین بار در فیلم سینمایی «شادروان» ساخته حسین نمازی ایفای نقش کرده است، بیان کرد: من از اهالی سینما توقع دارم اگر نمی‌خواهند نقشی برای بازی کردن به من پیشنهاد کنند، حداقل حال و احوالم را بپرسند. حتی کیانوش عیاری و حمید نعمت‌الله نیز دیگر یادی از من نمی‌کنند! به گزارش مهر،

این بازیگر که آخرین بار در فیلم سینمایی «شادروان» ساخته حسین نمازی ایفای نقش کرده است، بیان کرد: من از اهالی سینما توقع دارم اگر نمی‌خواهند نقشی برای بازی کردن به من پیشنهاد کنند، حداقل حال و احوالم را بپرسند. حتی کیانوش عیاری و حمید نعمت‌الله نیز دیگر یادی از من نمی‌کنند!

به گزارش مهر، ناصر شهریاری نخستین بار توسط کیانوش عیاری وارد تلویزیون شد و در سریال «هزاران چشم» او مقابل دوربین رفت. شهریاری پس از آن در سریال‌های «راه شب» به کارگردانی داریوش فرهنگ، «فرزند افیون» به کارگردانی مجید جوانمرد و «فریدون مهربان است» ساخته حمید نعمت الله نیز ایفای نقش کرد. اما شاید اغلب او را با شخصیت دوست‌داشتنی ناصر در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت الله به یاد بیاورند.

ناصر شهریاری علاوه‌بر بازیگری فیلم کوتاه «۲۴ ساعت مرخصی» را در سال ۱۳۹۰ ساخته است که در آن ایمان صفا، سمیرا مسلمی، ملک شریعت پناهی، حسین شهریاری احمدی و علی فروزانمهر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.