تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1403 - 0:54
کد خبر : 9550

نمایشگاهی از آثار دوره پهلوی در کوشک احمدشاهی

همزمان با روز جهانی گردشگری نمایشگاه عکس «چشم‌اندازهای تهران» در کوشک احمدشاهی کاخ نیاوران برپا شد و آثاری از دوره پهلوی نیز در کنار آن به نمایش گذاشته شد. به گزارش تهران خبر و به نقل از ایسنا بنا بر اعلام روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، در این نمایشگاه فوق آثاری همچون بروشور روز

همزمان با روز جهانی گردشگری نمایشگاه عکس «چشم‌اندازهای تهران» در کوشک احمدشاهی کاخ نیاوران برپا شد و آثاری از دوره پهلوی نیز در کنار آن به نمایش گذاشته شد.

به گزارش تهران خبر و به نقل از ایسنا بنا بر اعلام روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، در این نمایشگاه فوق آثاری همچون بروشور روز جهانی گردشگری متعلق به دوره پهلوی دوم، راهنمای تلفن تهران مربوط به سال ۱۳۵۱ شمسی، مدال اصل با نماد کوه دماوند و نقشه دارالخلافه تهران به نمایش عموم گذاشته شده است.

کتاب تهران که در دوره پهلوی دوم از سوی شهرداری به مهمانان جشن تاجگذاری برای معرفی تهران هدیه شد از دیگر آثار این نمایشگاه است.

نمایشگاه  «چشم‌اندازهای تهران» نیز شامل ۲۰ تصویر از چشم‌اندازهای تهران است که ۱۰ عکس متعلق به هنرمند عکاس سروناز روحانی (کارشناس ارشد معماری و دانشجوی دکترای معماری عکاس شهری و معماری راوی تورهای تخصصی معماری تهران)   و باقی تصاویر از کتاب سفر به ایران  تهیه و جمع‌آوری شده است.

این نمایشگاه  از جمعه ۶ مهر گشایش یافته و تا پایان مهرماه ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ این نمایشگاه در موزه کوشک احمدشاهی در کاخ نیاوران ببینند.

نمایشگاهی از آثار دوره پهلوی در کوشک احمدشاهی

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.